مسئولان بسیج دانشجویی خراسان شمالی با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت تاکید کردند:دولت خاکریزهای اقتصادی را مستحکم کند تا بهانه و راه نفوذی برای دشمنان باز نشود.
کد خبر: ۸۹۷۰۷۹۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

تشکل‌های دانشجویی باید در خط مقدم بصیرت‌افزایی و مبارزه با هر گونه نفوذ دشمن باشند. این روزها که بوی توطئه‌ای عربی –آمریکایی به مشام می‌رسد دانشجویان خراسان شمالی با محکوم کردن اغتشاشات و آشوب‌های خیابانی٬ معتقدند که وضعیت نابسامان اقتصادی خاکریزی است که مستحکم نیست و محل رخنه برای نفوذ دشمن شده است، لذا از مسئولان می‌خواهند که با مدیریت صحیح در جهت رفع مشکلات اقتصادی تلاش کرده و پاسخ‌گوی مطالبات آنان باشند. 

در همین حال، مسئولان بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم٬نظرات خود را در خصوص اغتشاشات اخیر بیان کردند.

آسیه محمدی با اشاره به نا آرامی‌های چند روز قبل اظهار داشت: تحرکات اخیر توسط دشمن کاملا برنامه‌ریزی شده بود که  عقبه آن فتنه88 است.

وی افزود: قطعا قشر ضعیف جامعه که در تنگنای اقتصادی هستند نمی‌توانند مسبب این تحرکات باشند بلکه عوامل فتنه گر با حمایت‌های دولت سفاک و آدم‌کش عربستان و آمریکا پای کار اغتشاشات در کشور هستند.

مسئول خواهران بسیج دانشجویی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: البته دولت  نیز به وعده‌هایی که به مردم داده عمل نکرده است اما باید برای رسیدن به اهداف متعالی باید از سختی‌ها عبور کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم ما فهیم هستند و برای درد معیشت هیچ‌گاه به خیابان‌ها نمی‌آیند و اموال عمومی را آتش نمی‌زنند،این کار عوامل فتنه و دشمنان اسلام است که ان‌شاءالله به زودی نابود می‌شوند.

صدای مطالبات مردم در هیاهوی آشوب گم شد

مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نیز در این خصوص اظهار داشت: اعتراضات اولیه، مطالبات به حق مردم بود؛ اما کسانی که این فضا را به اغتشاش تبدیل کردند قصد تخریب نظام را داشته و دغدغه اقتصاد مردم را ندارند.

حیدری افزود: این شلوغ‌کاری‌ها باعث شد تا صدای مطالبات مردم گم شود. حضور در راهپیمایی 13 دی نشان‌دهنده پایبندی به نظام است و این به معنای رضایت مردم از وضعیت اقتصادی کشور نیست ولی ما برای این انقلاب خون داده‌ایم و از پای نمی نشینیم

وی افزود: تا آرمان‌های اولیه نظام فاصله داریم که  با تلاش مردم و دولت به آن می‌رسیم و سهم دولت در این تلاش باید مضاعف باشد.

مردم مراقب باشند در زمین دشمن بازی نکنند

مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد نیز با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: افراد فرصت طلب اعتراضات مردم و نارضایتی مردم از وضعیت اقتصادی را به نفع خود مدیریت کردند تا منجر به ایجاد آشوب شود.

وی افزود: مردم باید بصیرت خود را نشان دهند و مراقب باشند که در زمین دشمن بازی نکنند.اگر مطالبات به حق باشد لازم است که مراتب قانونی آن رعایت شود تا از نفوذ دشمن جلوگیری کنند.

خلق ذکر آباد خاطر نشان کرد:‌ تشکل‌های دانشجویی نیز باید از مسئولان مطالبه جدی‌تری داشته باشند و مسئولان نیز باید پاسخ‌گو بوده و از راهکار‌های دانشجویان جهت رفع مشکلات معیشتی مردم استفاده کنند.

وی تصریح کرد:‌تنها چیزی که موجب تداوم نظام بوده٬ حضور مردم است و فردا همه کسانی‌که خواهان حکومت اسلامی است بیایند.

مشکلات اقتصادی راه نفوذ دشمن شده است

مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نیز با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: دولت نباید اجازه دهد که اقتصاد چنان به مردم فشار بیاورد که آنان را ناچار به اعتراضات خیابانی کند و راه نفوذ دشمن شود اما مردم نیز بدانند که همین مطالبات نیز باید از مجرای قانونی آن عبور کند.

وی افزود: هدف فتنه گران بر‌اندازی نظام است و این‌ها از خارج خط می‌گیرند و در داخل هم توسط برخی افراد حمایت ‌می‌شوند تا بتوانند نفوذ کنند.

علیزاده خاطر نشان کرد: حضور همه اقشار در صحنه حمایت از نظام جمهوری اسلامی که حاصل خون شهیدان است، لازم است تا نشان دهند که حسابشان از آشوب‌گران جداست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات