علیپور گفت:دشمنان داخلی و خارجی بدانند که ملت سربلند ایران بارها امتحانت خود را پس داده اند و با حضور حماسی خود در صحنه های حساس انقلاب تودهنی های محکمی به معاندان انقلاب زده اند این بار هم این دسیسه ها به بصیرت مردم نقش برآب خواهد شد و دشمنان را ناکام و مایوس خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۷۰۷۵۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از ایلام؛ محمود علیپور، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام با بیان اینکه  این تجمع ها صبغه سیاسی دارد نه اقتصادی، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال شکست های پیاپی شان در منطقه و در ایام حماسه عظیم نه دی با فریب کاری و گول زدن افکار عمومی این بار به بهانه مطالبه گری مردم و مشکلات اقتصادی و گرانی و ... به دنبال دسیسه ی دیگری در کشورند.

وی گفت: این اغتشاشات در خارج از کشور کلید خورد و با حمایت های فرانسه، اسرائیل، انگلیس و عربستان آغاز شد، بنابراین باید نیروهای انقلابی قاطعانه جوابی دندان شکن به معاندان نظام دهند.

علیپور افزود: مردم انقلابی اسلام هوشیار باشند که برای پیگیری مطالبات به حق خود می توانند از طریق مراجع قانونی مشکلاتشان را به گوش دولت و مسئولین برسانند و بدانند که طرف حساب آنها در مشکلات اقتصادی، گرانی و تورم دولت است که با ناکارآمدی مدیریتی خود این مشکلات را دو چندان کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن از اقتدار نظام اسلامی و پیروزی هایش در منطقه به ستوه آمده است، گفت: مردم هوشیار باشند که دشمان قسم خورده انقلاب به بهانه مطالبات اقتصادی مردم به دنبال دسیسه های شیطانی دیگر در داخل کشورند تا با به حاشیه راندن مطالبات به حق مردم، به اهداف شوم و پلید خود برسند و اوضاع داخلی را ناامن کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام خاطر نشان کرد: ملت فهیم ایران آگاه باشند که دلسوز واقعی آنها استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل نیست که با حمایت های همه جانبه از اغتشاشگران و عوامل داخلیشان به دنبال فتنه ی دیگری در کشورند چرا که اگر اینها مدافع مردم ایران هستند بارها و بارها با فتنه گری های متعدد در برجام و جنگ های منطقه ای و تحریم های شدید اقتصادی علیه مردم ایران نقشه های محتلف نمی کشند.

علیپور تصریح کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی با همان بصیرت همیشگی در مقابل توطئه های دشمنان داخلی و خارجی بایستند و به فرصت طلبان اجازه ندهند که به بهانه مشکلات اقتصادی مردم، هرج و مرج و اغتشاش و ناامنی را در جامعه تزریق کنند.

وی اضافه کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب هیچگاه دلسوز مردم ایران نبوده و نیستند و با فریب تشویق عده ای از ارازل و اوباش را فریب داده و به دنبال بی نظمی و تشویش اذهان عمومی مردم هستند.

 
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام  خاطر نشان کرد: دشمنان داخلی و خارجی بدانند که ملت سربلند ایران بارها امتحانت خود را پس داده اند و با حضور حماسی خود در صحنه های حساس انقلاب تودهنی های محکمی به معاندان انقلاب زده اند این بار هم این دسیسه ها به بصیرت مردم نقش برآب خواهد شد و دشمنان را ناکام و مایوس خواهد کرد.

علیپور تاکید کرد: نیروهای انقلابی تمام قد در کنار مردم هستند و تا پیگیری مطالباتشان از مسئولین در کنارشان خواهند بود دولت و مسئولین باید پاسخگوی مطالبات به حق مردمی باشند .

 
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام یادآور شد: این انقلاب با خون هزاران جوان آبیاری شده و با خون دل خوردن ها و حماسه سازی های مردم انقلابی به ثمر رسیده هرگز اجازه نمی دهیم معاندان نظام و دست نشاندهایشان کوچکترین تعرضی به آرمان های متعالی این نظام کنند.تا به سلامت انقلاب را به صاحب اصلیش حضرت حجه(عج) برسانیم.

ارسال نظرات