فیلمساز عمار در گفتگو با «بسیج»:

"سحری" روایت تصویری از زوجی سالمند در یک سحر از ماه رمضان/ توجه همزمان عمار به محتوا و فرم آثار

علیزاده گفت: اهمیت فرم مشخص است زیبایی شناسی تصویر و تکنیک و فرم مهم است البته اگر محتوی با ارزش باشد پیشرفت جشنواره عمار در فرم خوب و قابل تامل است ولی قطعا کافی نیست.
کد خبر: ۸۹۷۰۷۵۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

محمد علیزاده فرد کارگردان فیلم "سحری" در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: ما امسال با فیلم کوتاه "سحری" در جشنواره عمار حاضر شدیم این فیلم 3 دقیقه ای محصول باشگاه فیلم سوره است. فیلم "سحری" روایت یک سحر ماه رمضان و ماجرایی است که برای یک زوج پیر اتفاق می افتد.

وی افزود: جشنواره های مختلفی در طول سال برگزار می شود که هر کدام اهداف خودشان را دارند ولی جشنواره عمار فیلم سازان را ترغیب می کند تا در مورد موضوعات خاص و ارزشی فیلم بسازند و خلأ به وجود آمده در مورد فضای انقلاب را در فیلم ها پر کنند.

علیزاده در پاسخ به سوال خبرنگار بسیج در مورد اینکه بین فرم و محتوا کدام یک برای شما اولویت دارد اظهار داشت: سردمداران جشنواره عمار مثل آقای طالب زاده که حق استادی بر گردن بنده دارند عقیده دارند فرم و محتوا با هم است. محتوای خالی کتاب است. اهمیت فرم مشخص است زیبایی شناسی تصویر و تکنیک و فرم مهم است البته اگر محتوی با ارزش باشد پیشرفت جشنواره عمار در فرم خوب و قابل تامل است ولی قطعا کافی نیست.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار