گردهمایی و تجدید میثاق بزرگان طوایف و معتمدین بختیاری با آرمان های والای امام و رهبری و ابراز تنفر از فتنه گران درشهرستان کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۰۷۴۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار کرم نظری در جمع بزرگان طوایف و معتمدین بختیاری شهرستان کوهرنگ؛ با اشاره به نقش عشایر در صحنه های مختلف دفاع از آرمانهای انقلاب و ارزش های اسلامی، گفت: عشایر ولایتمدار بختیاری همواره به آرمان های انقلاب اسلامی وفادار بوده و هستند.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ، سوء استفاده دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از اعتراضان مردمی نسبت به مسایل اقتصادی و معیشتی و صنفی را یادآور شد و افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی نمی گذارد مشکلات آنها بهانه ای برای عقده گشایی دشمنانی شود، که با هدایت وهابی ها و تکفیری ها و سلفی ها به جان و مال مردم خسارت وارد می کنند.

نظری درادامه تصریح کرد: وقتی دشمن نقش جمهوری اسلامی ایران را نه تنها درمنطقه بلکه در دنیا می بیند که چگونه نقشه های استعمارگرایانه و غارت گری و ظلم و ستم به ملت های مظلوم رانقش برآب می کند، برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران نقشه و توطئه می کشد، که با توکل برخدا ملت ایران باسربلندی از این فتنه عبور نموده و دشمنان را مایوس و منزوی خواهد کرد .

وی در ادامه، با اشاره به نقش فضای مجازی در این آشوبهای خیابانی، که باعث وارد شدن خسارت هایی به جان و مال مردم و بیت المال شد، گفت: گردانندگان این آشوب ها با متشنج کردن اوضاع از طریق فضای مجازی افکار عمومی را فریب می دهند و باعث خسارتهای بیشتری بر اموال عمومی می شوند.

نظری در ادامه خواسته و مطالبه مقام معظم رهبری که فرمودند" اگر رهبر انقلاب اسلامی نبودم حتما مدیر فضای مجازی می شدم" مدیریت وکنترل این فضا را ازمسئولین خواستار شد.

وی در ادامه؛ افتخار شهرستان کوهرنگ را قوم بختیاری دانست که در همه شرایط انقلاب علیرغم محرمیت ها و محدودیت ها صادقانه با انقلاب همراه بوده اند و با تقدیم شهدای والامقام در دفاع مقدس حافظ ارزشها و اعتقادات و مرز و بوم اسلامی هستند و با توکل بر خدا و برکت خون شهدا با فتنه گران مبارزه می کنند.

در این نشست، سران طوایف، معتمدین و بزرگان عشایر بختیاری شهرستان کوهرنگ بر وفاداری خویش به ولایت و آرمانهای انقلاب اسلامی تأکید کردند.

ارسال نظرات