مدیر خواهران بسیج فرهنگیان کشور:

برگزاری سیر مطالعاتی "معلم کارای 1" توسط مدیریت خواهران سازمان بسیج فرهنگیان کشور

سیر مطالعاتی "معلم کارای 1" بمنظور ارتقاء سطح مهارت تعامل معلمین با دانش آموزان وافزایش اثر گذاری در دستور کار بسیج فرهنگیان قرار گرفته
کد خبر: ۸۹۷۰۷۴۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان،  اکرم کرمی مدیر خواهران بسیج فرهنگیان کشور اعلام کرد: مرحله نخست طرح "سیر مطالعاتی معلم کارا  "1از 20 دیماه سال جاری آغاز می شود.

وی در تشریح هدف این طرح گفت: این طرح به منظور دانش افزایی و مجهز شدن جامعه فرهنگیان به مهارت های لازم جهت ارتباط و تعامل هر چه بهتر با مخاطبان خود یعنی دانش آموزان عزیز طراحی گردیده است. شرکت کنندگان در این طرح ضمن مطالعه منابع معرفی شده با شیوه های علمی و تخصصی ، روش های آموزش و انتقال ارزش ها و مفاهیم دینی و نیز مهارت های زندگی آشنا شده و تاثیرگذاری بهتری را در کلاس های درس خواهند داشت.

کرمی افزود: این طرح حاصل تجربه های متخصصین آموزشی و نیز مشورت با اساتید حوزه و دانشگاه بوده که امیدواریم بتوانیم گامی در تحقق تعلیم و تربیت که رسالت اصلی  دستگاه مهم و تاثیر گذار آموزش و پرورش  است ، برداریم.

وی در خصوص منابع این دوره بیان داشت: 4 عنوان  کتاب " مثل شاخه های گیلاس" " رابطه ها" "آموزش مفاهیم دینی همگام با روانشناسی رشد" و "عفاف و حجاب از دیدگاه نوروبیولوژی" منابع مشخص شده این دوره می باشد.

مدیر خواهران بسیج فرهنگیان کشور درخصوص نحوه اجرای طرح گفت: طرح معلم کارای (1) از20 دیماه آغاز و به مدت 2 ماه ادامه یافته و در 20 اسفند ماه سال جاری با تالیف یک یا چند مقاله در موضوعات مشخص شده به پایان خواهد رسید.

کرمی در بخش دیگر این گزارش به بیان موضوعات مقالات پرداخت واظهار داشت:

معلمین گرامی  پس از مطالعه این کتب به عنوان بسته سیر مطالعاتی،  در یک یا چند بخش از این عناوین مقاله تالیف نمایند و مقالات خود را در حداکثر 20 صفحه  A4   بصورت فایل word  یا pdf  به آدرس khaharan_farhangi@gmail.com ارائه نمایند:

1) راه کارهای تعامل موثر و سالم معلم با دانش آموز

2) تاثیر تقوی و اخلاق محوری معلمان در یادگیری بهتر دانش آموزان

3)نقش معلم در انتقال ارزشهای دینی به دانش آموزان

4) تاثیر پوشش معلم و دانش آموزان بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان

وی در توضیحات تکمیلی گفت: فرهنگیان گرامی جهت تهیه کتاب ها می توانند از لینکهای زیر استفاده نمایند.

 برای دریافت فایلPDF  کتاب "مثل شاخه های گیلاس" روی پیوست  کلیک کنید .                   

لینک خرید کتاب "رابطه ها"

برای ثبت سفارش کتابهای زیر به آدرس اینترنتی فروشگاههای مربوطه مراجعه فرمائید.

کتاب: "آشنایی با مفاهیم دینی همگام با روانشناسی رشد"

کتاب: "عفاف و حجاب از دیدگاه نوروبیولوژی"

کرمی در پایان افزود: به مقالات تالیف شده، حق تالیفی از سوی سازمان بسیج فرهنگیان کشور پرداخت خواهد شد.

// انتهای پیام

 

ارسال نظرات