بیش از یک هزار برنامه همزمان با گرامیداشت دهه فجر در 2 هزار واحد آموزشی در سطح استان برگزار می‌ شود.
کد خبر: ۸۹۷۰۷۱۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه هماهنگی دهه فجر با اشاره به کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان گفت:این دو کمیته برای دهه فجر برنامه خوبی را تدوین کرده است.

محمود عباسی با اشاره به برگزاری بیش از یک هزار برنامه در سطح آموزش و پرورش افزود: سال گذشته دانش‌آموزان با زندانیان قبل از انقلاب دیدار می‌کردند و با خاطرات دوران قبل از انقلاب آشنا می‌شدند.

وی اظهار داشت : برنامه‌های مختلفی در 2 هزار واحد آموزشی در سطح استان برگزار می‌کنیم.

معاون پرورشی، فرهنگی آموزش‌وپرورش استان زنجان از برگزاری هزار برنامه در سطح مدارس استان زنجان خبر داد و یاد آور شد: این برنامه در مناطق ۱۴ گانه آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود.

عباسی تأکید کرد: نواختن زنگ گلبانگ در مدارس، برگزاری عصر انتظار با حضور روحانیون با موضوع مهدویت را در مدارس داریم و همچنین در بیش از ۲۵ کانون دانش‌آموزی در استان جنگ‌های شادی با مضامین آموزشی، تربیتی و قصه‌گویی با رویکرد انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

عباسی تصریح کرد: باید برنامه‌هاخروجی خوبی داشته باشد و مردم در این برنامه‌ها حضور پررنگی داشته باشند و در برهه زمانی که دشمن در کمین است باید جوانان با دستاوردهای انقلاب به خوبی آشنا شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: برگزاری مسابقات و پخش فیلم‌های انقلابی و آموزشی، پخش فیلم‌های آموزشی در مورد شناخت دشمن و استکبار از برنامه‌های مهم این کمیته برای ایام‌الله دهه فجر است و ایام‌الله دهه فجر فرصت خوبی برای بیان دستاوردها و خدمات دولت در چهل سال گذشته است.

 

ارسال نظرات