رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: جهاددانشگاهی بر اساس ماهیت فرهنگی، علمی و پژوهشی خود می‌تواند در بحث قاچاق کالا ورود کند و تاثیرات قابل توجهی در بحث فرهنگ سازی داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۷۰۷۰۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دکتر سهراب نژاد در نهمین جلسه اصلی کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان ضمن اشاره به اینکه فرهنگ سازی در میان جامعه بیشترین نقش را در رابطه با مسئله مبارزه با قاچاق کالا دارد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی بر اساس ماهیت فرهنگی، علمی و پژوهشی خود می‌تواند در این بحث ورود کند و تاثیرات قابل توجهی در بحث فرهنگ سازی داشته باشد.

وی به انعقاد تفاهم نامه بین کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و جهاددانشگاهی اشاره و عنوان کرد: با توجه به این تفاهم نامه جهاددانشگاهی با برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی می‌تواند نقش بسزایی را در خصوص حل این معضل که امروزه گریبانگیر جامعه شده است ایفا کند.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان در ادامه تصریح کرد: اگر استانداری از این پتانسیل به خوبی استفاده کند می‌تواند با آمار‌های دقیق و صحیح فعالیت‌های خود را بهتر به انجام برساند.

سهراب نژاد به مرکز افکار سنجی (ایسپا) و پرسشگر‌های حرفه‌ای این نهاد اشاره کرد و گفت: این مرکز تا کنون توانسته است، با اجرای طرح‌های مختلف نظر سنجی آمار‌های صحیح و دقیقی به استانداری ارائه دهد که کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هم می‌تواند از این پتانسیل به طور مطلوب استفاده کند.

وی در پایان یادآورشد: جهاددانشگاهی استان کردستان همچنین می‌تواند با ارائه طرح‌های پژوهشی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز یاری رسان این کمیسیون باشد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات