خبرهای داغ:
امام جمعه سربیشه گفت: اغتشاشات و آشوب های اخیر با فرماندهی دشمنان و منافقان برای تحت الشعاع قراردادن 9 دی رقم خورد؛ چرا که از بصیرت مردم در این روز ضربه خورده بودند.
کد خبر: ۸۹۷۰۷۰۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سنجری امام جمعه سربیشه گفت: در خصوص آشوب های این روزها در برخی از شهرها اظهارکرد: اگر این آشوب ها را از جوانب مختلف موقعیت زمانی و حمایت کنندگان بررسی کنیم، می بینیم که از جمعه شب 8 دی ماه، اتفاق افتاد و پس از آن سردمداران کشورهای استکباری و افرادی مثل ترامپ و منافقینی مثل مریم رجوی از آن حمایت کردند.

وی با اشاره به اینکه گلایه مندی مردم نسبت به وضعیت اقتصادی و اجتماعی است و اگر حتی در خیابان ها تجمع کنند باز هم حق دارند افزود: مردم از فساد، ناعدالتی، نحوه برخورد با مفسدین اقتصادی، حضور آزاد فتنه گران در استان، افزایش قیمت ها در لایحه بودجه 97، گرانی اقلام و ... گلایه مندند که این گلایه ها بجا و درست است.

امام جمعه سربیشه گفت: اما اعتراض با اغتشاش متفاوت است و هیچ معترضی به سمت نیروهای مدافع مردم تیراندازی نمی کند، یا با تخریب اموال عمومی گلایه اش را مطرح نمی کند.

سنجری بیان کرد: اغتشاشات و آشوب های اخیر با فرماندهی دشمنان و منافقان برای تحت الشعاع قراردادن 9 دی رقم خورد؛ چرا که از بصیرت مردم در این روز ضربه خورده بودند.

وی ادامه داد: مسئولان باید به فکر مردم باشند، نه اینکه در حالی که بسیاری از مردم با پول یارانه شان زندگی می کنند، یک نماینده مجلس مطرح کند که با حقوق 5.5 میلیونی نمی تواند زندگی کند.

امام جمعه سربیشه با اشاره به اینکه قوه قضائیه باید نسبت به مفسدین اقتصادی با اشد مجازات برخورد کند، گفت: یکی از مسائلی هم که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند، وجود افرادی است که 10 سال مسئول مملکت بودند اما اکنون مخالف خوان نظام هستند و نقش اپوزیسیون را بازی می کنند.

سنجری بیان کرد: اگر دولتمردان و مسئولین با مردم صادق باشند و مراقب تحرکات منافقین و دشمنان باشند، مشکلی ایجاد نمی شود.

وی ادامه داد: بارها در خطبه های نمازجمعه نسبت به آزادی بیش از حد در شبکه های اجتماعی تذکر دادیم اما کسی گوش نکرد، و حتی برای روستاهایی که آب و جاده و امکانات اولیه ندارند، اینترنت فراهم می شود که خوب هست، ولی اولویت نیست.

امام جمعه سربیشه تصریح کرد: در تمام مقاطع انقلاب و هم اکنون، مردم همیشه ولایتمدار و پشتیبان مقام معظم رهبری بوده اند و هر وقت صلاح بدانند برای حمایت از نظام وارد صحنه می شوند.

سنجری افزود: بر اساس تاکیدات بسیاری از بزرگان و همچنین نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، فتنه آینده فتنه اقتصادی است و به همین منظور دولت و مسئولان باید مسئله اقتصاد و تامین معیشت مردم را حل کنند.

وی تاکید کرد: عامل اغتشاشات و آشوب های اخیر منافقان و معاندان نظام هستند که از گلایه های مردم به عنوان یک فرصت استفاده کردند و اکنون هم که مردم متوجه شدند دشمن اعتراض شان را به اغتشاش تبدیل کرده، خودشان راه خود را از منافقین و معاندین جدا می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها