فرمانده سپاه زاهدان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ریشه در ارزش های دینی و اسلامی دارد و مسلمانان از صدر اسلام این واژه را مقدس می شمارند.
کد خبر: ۸۹۷۰۶۹۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

سرهنگ پاسدار خدارحم سارانی در حاشیه مراسم یادواره شهدای منطقه ای  شهرستان‌های زاهدان،میرجاوه،خاش  با محوریت زاهدان،  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان ازاظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت یک فرهنگ متعالی  است که به تقویت باور‌های دینی و ارزش‌های انقلابی کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه ایثار و شهادت  یکی از گنجینه های فرهنگ اسلامی است ،افزود: هشت سال دفاع مقدس و به تبع آن پیروزی انقلاب به مدد شهادت طلبی و ایثار گری رزمندگان تحقق یافته است.و این مهم نمونه ای از جلوه های اعجاب انگیز فرهنگ ایثار و شهادت است .

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت برکات فراوانی برای جامعه دارد، تصریح کرد: با معرفی و تعمیق فرهنگ شهادت عقاید و آرمان‌های شهدا در سطح وسیع فراگیر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:احترام انبیا ء. تقرب در جوار الهی ، آمرزش گناهان و شفاعت اطرافیان از جمله وعده‌های خداوند برای شهیدان است.
 
فرمانده سپاه زاهدان گفت: امروز همه اقشار جامعه به شهداء مدیون هستند و وظیفه دارند با ادامه راه شهداء در جهت معرفی همه جانبه  و شناساندن ارزش های دینی و انقلابی گام بردارند.

گفتنی است: هم اکنون یادواره منطقه‌ای شهدای شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه، خاش با محوریت شهرستان زاهدان با حضور بیش از ۱۰۰۰ خانوار متشکل از خانواده شهدای مدافع حرم ، شهدای  ناجا، سپاه و ارتش در حسینه عاشقان ثارالله در حال برگزاری است.
ارسال نظرات