مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک با بیان اینکه مسئولان در هر جایگاهی باید در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند، افزود: سمت و سوی فعالیت‌های مسئولان باید برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.
کد خبر: ۸۹۷۰۶۴۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ دوم پاسدار قادری مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع بسیجیان حوزه شهید اندرزگو شهر داودآباد با اشاره به حماسه حضور مردم در نهم دی ماه 88 و پایان بخشیدن به فتنه دشمنان در آن سال گفت: در سال 88 مردم وقتی احساس کردند نظام جمهوری اسلامی در خطر است به صحنه آمدند و فتنه را خاموش کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم امروزه از نظر معیشت و اقتصاد تحت فشار هستند، گفت: زمانی که رهبر انقلاب در جایگاهی که هستند خود را نوکر مردم می‌دانند آن وقت مسئولان باید جایگاه خود را بشناسند.

سرهنگ پاسدار قادری تصریح کرد: مردم قرار بود در راستای تحقق حق خود و گرانی برخی کالا‌ها تجمع کنند، ولی ضدانقلاب در میان این تجمع حضور پیدا کرد تا به مقاصد خود دست یابد.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از جمله آمریکا، رژیم غاصب اسرائیل و غرب از ما نظام اسلامی کینه دارند،  باید مراقب این کینه توزی‌های دشمنان باشیم، آن‌ها لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت.

وی با بیان اینکه مسئولان در هر جایگاهی باید در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند، افزود: سمت و سوی فعالیت‌های مسئولان باید برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

سرهنگ پاسدار قادری با اشاره به اینکه بار اصلی انقلاب بر دوش مردم است و مردم هستند که در لحظات سخت به داد این انقلاب رسیده اند، خاطرنشان کرد: مردم نباید خواسته‌ها خود را در کف خیابان بگویند، این کشور قانون خاص خود را دارد و باید از طریق قانون خواسته‌های خود را بیان کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات