نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

پرداخت زکات یک واجبی الهی برای همه ما و تولید کنندگان است

پرداخت زکات یک واجبی الهی برای همه ما و تولید کنندگان است و باید نهضت احیا و ترویج زکات در همه سطوح به کارکردهای شایسته خود منتهی شود.
کد خبر: ۸۹۷۰۶۴۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دومین جلسه شورای زکات استان با قدردانی از تلاشها و اقدامات صورت گرفته در حوزه زکات پیشگامی کشاورزان و روستانشینان را در بجای آوردن این فریضه واجب ستودنی دانست .

حجت الاسلام خاتمی ضمن تقدیر و تشکر از فعالان در این عرصه افزود: سازمان تعاون روستایی و جهاد کشاورزی دارای بستر مناسبی برای فعال در زمینه زکات می باشد .

وی اظهار داشت: پرداخت زکات یک واجبی الهی برای همه ما و تولید کنندگان است و باید نهضت احیا و ترویج زکات در همه سطوح به کارکردهای شایسته خود منتهی شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه زکات یک واجب الهی است گفت: امید است نهضت احیاء وترویج زکات در همه سطوح به کارکرد شایسته خود منتهی شود.

همچنین صفری مدیر کل صداوسیمای استان زنجان که بعنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی شورای زکات درجلسه حضور داشت گفت: در ۹ ماهه امسال صداوسیمای مرکز زنجان ۷ ساعت و سی دقیقه برنامه مستقیم رادیویی،۷ ساعت ۴۵ دقیقه برنامه تلویزیونی و ۳۴۴ موردخبر به مدت ۱۰ ساعت و ۲۸ دقیقه باموضوع زکات پخش کرده است.

ولی فقیه در تعاون روستایی استان ضمن ارائه گزارش عملکرد زکات گفت: فعالیتهای های ارزنده و مشترکی در زمینه زکات با همکاری سازمان تعاون روستایی و کمیته امداد استان انجام گرفته است.

حجت الاسلام عباسی نماینده افزود: تبلیغ چهره به چهره و محیطی زکات در مراکز خرید گندم فعالیتهای های از جمله ی این فعالیتها می باشد.

گفاتی است،  در این جلسه اعضای شورای زکات استان هم اقدامات صورت گرفته در حوزه زکات و همچنین برنامه های خود برای ترویج این واجب الهی را بیان کردند و از آمادگی دستگاههای خود برای ترویج بیش از پیش این فریضه خبردادند.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات