تجمع عظیم بصیرت و میثاق با ولایت همزمان باشروع فتنه جدید،در سالروز حماسه نه دی با حضور پرشور بانوان بصیر قرچکی برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۷۰۵۹۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قرچک،اجتماع عظیم بانوان همیشه در صحنه و بصیر قرچک ،صبح امروز به منظور تجدید میثاق با رهبری معظم و اعلام انزجار از منافقین فتنه گر با حضور خانم آلیا، از نمایندگان ولایی ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی ،در قرچک برگزار شد.

آلیا در جمع بانوان قرچکی در سخنان خود اظهار داشت:ملت ما در نه دی سال88حماسه ایی آفرید ند که انقلاب ما را بیمه کرده و دست ناپاک دشمن که چشم طمع به انقلاب ما دوخته بودند را کوتاه کرد
.
وی افزود:اما دشمن هرگز بیکار ننشسته و برای براندازی انقلاب ما ماه ها و سال ها برنامه ریزی و طراحی میکند.

آلیا در ادامه تشریح کرد: دشمنان ایدئولوژیک ما به کمک منافقین داخلی همواره بخاطر قدرت طلبی ،پست و مقام، در صدد تشویش اذهان عمومی بر ضد نظام هستند،لیکن این منافقین بسیار احمق نیز هستند، چرا که از همان ابتدا ماهیت خود را نمایان کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین خاطرنشان کرد:اگر مسئولین ما فقط یک فرموده امام راحل که «امریکا شیطان بزرگ است» را توشه راه خود میکردند،امروز متوجه میشدند، امریکایی که خود دلیل عمده شرایط معیشتی و اقتصادی سخت کشور ماست،هرگز برای ما دلسوزی نخواهد کرد.

انتهای پیام//

ارسال نظرات