خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

همه موظف هستیم برای اعتلای اسلام انقلاب و کشور در انجام وظایف خود کوشا باشیم

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همه ما موظف هستیم برای اعتلای اسلام عزیز و انقلاب و کشور و ارزش های ملت به وظابف خود عمل کنیم تا در برابر شهدای بسیاری که جان خود را نثار این ارزش ها کرده اند شرمنده نباشیم.
کد خبر: ۸۹۷۰۵۵۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی این روز را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت عنوان کرد و گفت: در این روز ملت ایران با خیز بلند خود تجدید میثاق مجددی با آرمان های انقلاب، امام(ره) و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری به نمایش گذاشتند.

وی بصیرت مردم در ۹ دی سال ۸۸ را پاسخ محکمی برای دشمنان نظام دانست و اظهار داشت: ملت بصیر و انقلابی ایران با خلق حماسه ۹ دی مرز و خط بین مردم و فتنه گران را روشن و نسخه فتنه را در هم پیچیدند و توانستند آرامش، سکون و یک اعتماد عمومی مجددی را به این کشور، ملت و انقلاب بازگرداند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به وقایع اخیر اتفاق افتاده در کشور افزود: این اتفاق ها همه در امتداد همان فتنه ها می باشد.

وی اظهار داشت: کدام انسان هوشمند، کدام مسول ملی، دینی و انقلابی سعی می کند کشور را به سمت آشوب و اغتشاش طلبی سوق دهد و سپس اسمش را دفاع از حقوق ملت گذارد؟

سردار خرّم با طرح سوال دیگری که کدام ملتی برای خلع سلاح کردن نیروی دفاعی خود آن چیزی را که دشمنان می خواهند را تکرار و تبدیل به گفتمان می کند؟ افزود: متاسفانه برخی ها حتی از اینکه افرادی به سوریه و برای مقابله با گروه های تکفیری رفتند ابراز نا رضایتی می کنند در حالی که اگر جلو دشمن آنجا گرفته نمی شد در این کشور دیگر امکان آسایش و امنیت وجود نداشت.

وی تصریح کرد: بنابراین تنها با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی این ملت و جوانان آن بود که اکنون از این نعمنت امنیت در کشور برخوردار هستیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: البته درست است مشکلاتی نیز در کشور وجود دارد و کوتاهی هایی نیز از سوی مسولین انجام می گیرد ولی عده ای آب در دلشان تکان نمی خورد و باز به راحتی و آرامش و با مدرک های جعلی زندگی و رانتخواری می کنند .

وی گفت: امروز استقلال، ازادی و جمهوری اسلامی برای استقامت اعتماد ملی صرف می شود ولی برخی ها دارند چوب هراج به آن می زنند.

سردار خرّم افزود: چرا وضعیت اقتصادی کشور اکنون به گونه ای است که برخی مسولان می گویند مردم حق دارند که اعتراض بکنند، خب چرا از آنها پرسیده نمی شود به چه دلیل نسخه نجات بخش اقتصاد مقاومتی را عملیاتی نکردین.

وی اظهار داشت: بنابراین طبیعی است که وقتی امروزه یکباره افزایش قیمت باشد ایجاد شوک می کند و فشار اقتصادی متوجه جامعه و علی خصوص قشر متوسط به پایین می کند.

سردار خرم گفت: چرا انسجام اجتماعی و یکپارچگی ملی خود را به دلیل عمل نکردن به مسولیت های محرز مان است آسیب می زنیم و بعد می گوییم ملت و مردم چرا بدبین شده اند؟

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: بنابراین همه ما موظف هستیم برای اعتلای اسلام عزیز و انقلاب و کشور و ارزش های ملت به وظابف خود عمل نماییم تا در برابر شهدای بسیاری که جان خود را نثار این ارزش ها کرده اند شرمنده نباشیم.

 

 

 

 

ارسال نظرات