خبرهای داغ:
فرمانده حوزه ابوذر در نشست روشنگری واحدهای امام حسین(ع) و بنت الهدی کلیبر با تشریح انقلاب های مخملی و ویژگی های مخصوص آن، گفت: یکی از مشخص ترین ویژگی این انقلاب ها که توسط سرویس های جاسوسی بیگانه به خصوص امریکا و اسرائیل طرح ریزی و اجرا می شود.
کد خبر: ۸۹۷۰۵۳۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، پوردرگاه افزود: دو قطبی کردن جامعه با اعلام رنگی ویژه است و ویژگی دیگر آن استفاده از کمترین خشونت و خونریزی و بیان یک بهانه مانند تقلب در انتخابات جهت اثبات حقانیت برای اقدامات مخربانه خودشان است.

وی به تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اشاره و اظهار داشت: اگر نبود رهنمودها و روشنگری های صادقانه  ودلسوزانه رهبری معلوم نبود آتش فتنه گران چه خسارت های غیر قابل جبرانی به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد می کرد.

انقلاب های مخملی بهانه ای برای اقدامات مخرب دشمنان

پوردرگاه اضافه کرد: مردم بصیر ایران با شناخت کامل هویت فتنه گران در جریان عاشورای سال 88 با حضور خود جوش وخدایی خود در صحنه، خودشان بساط فتنه گران را برچیدند و این روز را به یوم ا... تبدیل کرده و تجلی قدرت خدا توسط ملت مسلمان ایران به دنیا ثابت شد و بر ماست که علیرغم خواسته های کج اندیشان و بدفهمان نگذاریم این حماسه بزرگ فراموش شود.

 

ارسال نظرات