هدر رفت منابع با سرمایه گذاری درمناطق فاقد ظرفیت

استاندار در نشست بررسی مصوبات سفر بهمدیران دیشموک و چاروسا گفت:سرمایه گذاری در مناطق روستایی کمتر از 20 خانوار که در معرض مهاجرت نیز قرار دارند ظلم به منابع مالی کشور است.
کد خبر: ۸۹۷۰۵۳۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
علی محمد احمدی تامین زیر ساخت‌های سیار به ویژه در فضا‌های آموزشی اینگونه مناطق را خواستار شد و ادامه داد:زیر ساخت‌هایی که به دلیل خالی شدن روستا‌ها غیر قابل استفاده می‌شود به صلاح توسعه استان نیست.
احمدی خطاب به مدیرانی که بدون برنامه در جلسات حاضر می‌شوند نیز افزود: ارائه برنامه‌های ناقص زیبنده مدیر یک دستگاه اجرایی نیست و مدیران باید با تدوین برنامه‌های از پیش تعیین شده و جامع برای بررسی مصوبات و اجرای طرح‌های عمرانی در نشست‌ها حاضر شوند.
وی مشکل نظارت برفرآیند اجرای طرح‌ها را نگران کننده توصیف کرد و نظارت فنی و تخصصی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: عمق نیاز مردم به خدمات در برخی مناطق کمتر برخوردار همچون چاروسا و دیشموک تسریع در روند اجرای طرح‌ها را به یک ضرورت تبدیل کرده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: برنامه ریزی برای یک فرآیند موفق در اجرای مصوبات نیاز دستگاه‌ها است. احمدی ادامه داد: توسعه خدمات بهداشتی درمانی، اجرای طرح‌های هادی، بهسازی و آسفالت محور‌های روستایی، نوسازی و تجهیز فضا‌های آموزشی، حمل و نقل و آبرسانی از مهمترین نیاز‌های مردم در این دو منطقه است که مدیران باید در اسرع وقت برای به حداقل رساندن این نیاز‌ها تلاش کنند.
استاندار گفت: بررسی مصوبات این دو منطقه تا رسیدن به نتیجه رضایتبخش ادامه دارد.
پوزش فرماندار کهگیلویه هم با بیان اینکه از ۲۰ مصوبه این سفر تعدادی در دهه فجر بهره برداری می‌شوند افزود: عمده مطالبه مردم در دیشموک و قلعه رئیسی برخورداری از نعمت گاز طبیعی است که زیرساخت‌ها برای تحقق این طرح که مورد تاکید استاندار است فراهم شده و پیش بینی می‌شود تا پایان سال آینده بیش از ۴۰ هزار نفر در شهر و روستا از این نعمت بهرمند شوند.
ارسال نظرات