خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

نقشه دشمن را بشناسیم/حق اعتراض به مشکلات اقتصادی وارد است

مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: در نظام جمهوری اسلامی در برخی موارد حق اعتراض وجود دارد ولی باید توجه داشت که این اعتراض‌ها هرگز نباید علیه نظام بوده و یا در جهت زیرسوال بردن ارزش‌های این نظام باشد.
کد خبر: ۸۹۷۰۴۶۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

علی کوچک‌خانی، مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص ناآرامی‌های اخیر کشور اظهار کرد: ناآرامی‌ها و اغتشاشات امروز کشور بخشی از طرح و نقشه دشمن است.
وی ادامه داد: یقینا ناآرامی‌های امروز کشور کار استکبار بزرگ آمریکا و در راستای سیاست‌های خارجه آن‌ها است که می‌خواهند با ایجاد ناآرامی‌های خیابانی، مشغولسازی کشور و بیان شعارهای ضدانقلاب و فتنه‌گرایانه به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند.
این مسئول اعتراض به مسائلی چون گرانی را حق مردم دانسته و تبیین کرد: در نظام جمهوری اسلامی در برخی موارد حق اعتراض وجود دارد ولی باید توجه داشت که این اعتراض‌ها هرگز نباید علیه نظام بوده و یا در جهت زیرسوال بردن ارزش‌های این نظام باشد.
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در خصوص بهانه‌های اعتراضات مردم در روزهای اخیر و هم‌چنین اعتراضات سال 88 مطرح کرد: در سال 88 مردم به بهانه انتخابات و امروز هم به بهانه مشکلاتی چون تورم و گرانی به خیابان‌ها آمدند و باید توجه داشت که دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام وارد خواهد شد.
کوچک‌خانی توضیح داد: اعتراضات و حرکت‌های اولیه مردم به صورت کاملا عمومی و در راستای مشکلات اقتصادی کشور بود ولی متاسفانه کم‌کم رنگ و بوی سیاسی گرفته و امروز در حال تبدیل شدن به فتنه است.
وی تشریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس و مسئولین باید کمال دقت را در مصوبات و کارهای اجرایی خود داشته باشند و توجه ویژه‌ای را به دریافتی خانواده‌ها مبذول دارند چراکه مردم با مشکلاتی چون تورم و بیکاری دست به گریبان بوده و دیگر تحمل افزایش قیمت‌ها را ندارند.
این مسئول خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که اغتشاشات امروز تنها طرح و نقشه دشمن نبوده مشکلات اقتصادی و موضوع اشتغال سهم به سزایی را در این ناآرامی‌ها داشته است هرچند دشمن در حال سوءاستفاده کردن از این ناآرامی‌‌ها است.
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین متذکر شد: مسئولین باید به بصیرت‌افزایی و روشنگری اعضای جامعه توجه ویژه کرده و در کنار آن حل مشکلات مردم را در اولویت‌های کاری خود قرار دهند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار