مسئول عملیات سازمان اردویی بسیج استان خوزستان:
میرعلی پور گفت: کلاس آموزشی مدیران کاروان بسیج در قرارگاه راهیان نور خوزستان جهت توانمند سازی مدیران کاروان ها برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۰۴۴۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، میرعلی پور مسئول عملیات سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان  با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی مدیران کاروان ها اظهار داشت: دوره مدیران کاروان جهت توانمند سازی مدیران کاروان بسیج در قرارگاه راهیان نور خوزستان برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره بر حسب سهمیه ابلاغی به نواحی ۲۸ گانه استان خوزستان برگزار شد که در آن بیش از ۱۱۰ نفر شرکت کننده حضور داشتند و از معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج ) خوزستان و مسئولین معاونت های ایمنی، بهداشت و کمیته راویان استان جهت اجرای کلاس های آموزشی دعوت به عمل آمد .

مسئول عملیات سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان افزود: پس از پایان این دوره،گواهی پایان دوره مدیران کاروان آماده شده و به زودی به نواحی مربوطه ارسال خواهد شد و قطعا از این عزیزان برای اردوهای مختلف نواحی استفاده می شود.

میرعلی پور با اشاره به ضرورت برگزاری این دوره های آموزشی گفت: ضرورت دارد که مدیران کاروان های بسیج قبل از ایفای نقش خود به عنوان مدیر در کاروان ها، آموزش های لازم را جهت ارائه رفتار و عملکرد مناسب در سفرهای سیاحتی،زیارتی از خود نشان دهند و می توان گفت که هدف از برگزاری این دوره ها، کیفیت و اثر بخشی به اردوهای بسیج و همچنین کاهش حوادث و آسیب های احتمالی در این اردوها با حضور مربیان مجرب ویژه مدیران کاروان های بسیج برگزار شد.

ارسال نظرات