مسئول گروههای جهادی بسیج سازندگی مازندران در کرمانشاه:

استفاده 177 خانوار روستایی زلزله زده کرمانشاه از کانکس اهدایی بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران / بهداشت روستائیان کرمانشاه نیازمند توجه و حمایت جدی مسئولین اجرایی است

نماینده بسیج سازندگی سپاه کربلا در مناطق روستایی زلزله زده سرپل ذهاب استان کرمانشاه در گفتگو با بسیج از تکمیل و تحویل 177 کانکس به روستائیان سه روستای رمکی رمضان، تپه سبز و جوانمیری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۰۴۳۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  نماینده بسیج سازندگی سپاه کربلا در مناطق روستایی زلزله زده سرپل ذهاب استان کرمانشاه در گفتگو با بسیج از تکمیل و تحویل 177 کانکس به روستائیان  سه روستای رمکی رمضان، تپه سبز و جوانمیری خبر داد.

 

رضا نشاگران  با اشاره  به ساخت سکو و زیر بنا برای استقرار کانکس در روستاهای کرمانشاه، همکاری بنیاد مسکن و بسیج سازندگی سپاه کربلا طی این مدت  را بسیار خوب برشمرد و افزود: بسیج سازندگی سپاه کربلا ضمن تامین مصالح ساختمانی اعم از ماسه، سیمان و بلوک تعدادی از نیازمندان زلزله اخیر، از آغاز عملیات  فرهنگی، خدماتی و عمرانی در کرمانشاه، در قالب گروه های 8 نفره به مدت چندین دوره 10 روزه حضور داشته و اقدامات موثری به عمل آورده است.

 

نماینده بسیج سازندگی سپاه کربلا درکرمانشاه با یاد اوری اینکه در مناطق تحت پوشش بسیج سازندگی سپاه کربلاروستای رمکی با 137 دانش آموز در یک مدرسه ابتدایی و راهنمایی  و روستای جوانمیری با 88 دانش آموز  در یک مدرسه ابتدایی در داخل کانکس و چادر مشغول تحصیل هستند،  گفت: نیروهای جهادی این سپاه با حضور در سطح محلات مذکور اقدام به فعالیت های فرهنگی در مدارس و اماکن کرده است.

 

وی از فقدان سرویس بهداشتی چون حمام در این مناطق یاد کرد و وضع بهداشت روستائیان را به سبب عدم دسترسی به امکانات یاد شده اسف بار دانست و عنوان کرد: روستای رمکی با  234 و جوانمیری با 122  خانوار در کنار 11 خانواری که در منطقه ای به نام تپه سبز رمکی تجمع دارند همچنان منتظر خدمات هستند.

 

نشاگران  در خصوص اقدامات ساخت مسکن دائم برای روستائیان زلزله زده کرمانشاه اظهار داشت: به سبب ارائه خدمات ساخت مسکن موقت(کانکس) و مسائل دیگر، گرچه منتظر توافقات و تصمیمات مسئولین اجرایی هستیم اما هنوز وارد این مرحله نشدیم.

 

این مسئول  بسیج سازندگی سپاه مازندران بیان کرد: بسیجیان سپاه کربلا طی مدت حضور در کرمانشاه  کار آوار برداری بیش از 90 ویرانه  زلزله اخیر روستائیان را پایان رسانده اند.

 

وی با اشاره به ارائه بسته غذایی طی سه مرحله به همه روستائیان رمکی، جوانمیری و تپه سبز با تعداد به ترتیب 234، 122 و 11 خانوار، افزود: گروههای بسیجی و جهادی مازندران در مباحث خدماتی، به بسته بندی و تحویل بیش از هزار  سبد غذایی به  367 خانوار روستایی در جوانمیری، رمکی و تپه سبز با توزیع اقلام؛ قند شکر، چای، روغن،سیب زمینی، پیاز، ماکرونی، برنج، سویا، ارد، نان و شیرینیجات پرداختند.

 

نشاگران تاکید کرد: ویزیت رایگان خانه به خانه همراه با توزیع دارویی رایگان ، پوشاک و شیر خشک  از اقدامات تیم جهادی بسیج جامعه  پزشکی سپاه کربلا در مناطق یاد شده است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها