فرمانده پلیس راه استان کردستان گفت: به علت بارش باران و وزش باد، سطح بیشتر جاده‌های این استان لغزنده است لذا رانندگان برای آسایش در سفر خود باید جوانب ایمنی را در تردد از جاده‌ها رعایت کنند.
کد خبر: ۸۹۷۰۳۹۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ عیسی گوهری با بیان اینکه بارش باران و وزش باد در بیشتر جاده‌های استان آغاز شده است، اظهار کرد: نیرو‌های پلیس راه در نقاط حساس، حادثه خیز و محل‌های معین جاده‌ها مستقر هستند.

به گفته وی، با وجود اینکه در ارتفاعات استان بارش برف گزارش شده است، اما تاکنون برف بر روی سطح جاده‌های ارتباطی نداشته ایم و تردد خودرو‌ها به سهولت در حال انجام است.

فرمانده پلیس راه کردستان ادامه داد: طرح زمستانی پلیس راه که از ۲۰ آذر آغاز شد هم اکنون در تمام جاده‌های مواصلاتی این استان در حال اجرا است.

سرهنگ گوهری یادآور شد: همکاری با عوامل راهداری استان در این طرح از اولویت‌های پلیس راه است و در صورت تشدید بارندگی ها، عوامل راهداری و پلیس راه به رانندگان کمک می‌کنند.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی کردستان سامانه بارشی فعال در استان تا عصر امروز مستقر است و بارش در ارتفاعات به صورت برف پیش بینی می‌شود.
ارسال نظرات