تمام جاده‌های ارتباطی بانه باز است

رئیس اداره راهداری بانه گفت: در حال حاضر تمام جاده‌های ارتباطی برون شهری بانه باز است و تردد وسایل نقلیه در آن‌ها جریان دارد.
کد خبر: ۸۹۷۰۳۵۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، انور طا‌هایی  اظهار داشت: پرسنل اداره راهداری بانه از شامگاه گذشته همزمان با شروع بارش‌ها در بانه به حالت آماده باش درآمدند.

وی با بیان اینکه بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف بود افزود: اکیپ‌های مستقر در ارتفاعات شهرستان بانه در گردنه خان محور مواصلاتی بانه به سقز، گردنه قرج دابان در محور بانه - مریوان و گردنه بوالحسن در بخش نمشیر برف روبی و نمک پاشی شد.

طا‌هایی تصریح کرد: با تلاش به موقع اکیپ‌های برف روبی اداره راهداری بانه در گردنه‌های مذکور در حال حاضر تردد در تمام محور‌های مواصلاتی بانه در جریان است.

رئیس اداره راهداری بانه تصریح کرد: سه اکیپ برف روبی این اداره به همراه ادوات برف روبی و نمک پاش مورد نیاز در این سه گردنه مستقر هستند.

وی خاطرنشان کرد: تیم عملیات برف روبی در در گردنه خان با یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بولدزر، سه دستگاه تیغه دار نمک پاش به همراه یک دسنگاه لودر و در گردنه قرج دابان هم یک دستگاه تیغه دار نمک پاش و در گردنه بوالحسن هم یک دسنگاه کمپرسی نمک پاش و یک دستگاه تیغه دار نمک پاش مشغول عملیات برف روبی هستند.

رئیس اداره راهداری بانه از شهروندان و مسافران خواست با توجه به لغزندگی جاده در هنگام تردد در جاده‌های ارتباطی بانه نکات ایمنی را رعایت کرده و از سرعت و سبقت‌های غیر مجاز در مسیر خودداری کنند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات