خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

بصیرت بهترین ابزار برای تشخیص حق و باطل است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تشخیص حق از باطل بسیار دشوار است چرا که دشمن فضایی ایجاد می کند که شناخت مشکل می شود و بصیرت در این زمینه بهترین ابزار است.
کد خبر: ۸۹۷۰۳۵۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

حجت الاسلام و المسلمین عبد الرحیم نجف قلی زاده سرایی در همایش یک روزه مجمع بسیج کارمندان آذربایجان غربی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای چهار و پنج اظهار کرد: در جریان فتنه 88 کشور هزینه سنگینی پرداخت کرد که هزینه 20 سال کشور بود اما 9 دی روز نماد بصیرت مردمی بود.وی اضافه کرد: برای صیانت از نظام اسلامی و انقلاب هزینه های بسیاری داده شده است و انسانهای بزرگی را تقدیم کرده ایم.حجت الاسلام سرایی بیان کرد: امروز نیازمند روحیه ایستادگی و مقاومت هستیم و اقتدار نظام اسلامی بیانگر جایگاه ایران اسلامی است.وی بیان کرد: انقلابی بودن هزینه می خواهد، هم برای دین و هم برای انقلاب باید هزینه کرد.
حجت الاسلام سرایی با بیان اینکه بسیج تفکر بسیار بزرگی است، گفت: امریکایی ها با تفکر بسیجی مشکل دارند و مشاهده تجهیزات نظامی ایران برای آنها واهمه افرین است.
مجمع استانی بسیج کارمندان سپاه شهدا آذربایجان غربی با حضور بیش از 80 نفر از اعضا و با حضور معاون استاندار، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا و اعضای کارگروه های مختلف این مجمع به مدت یک روز در ارومیه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار