با حضور جانشین امور بانوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور:

شب نشینی معروف در زاهدان برگزارشد/دیدار با خانواده شهید امر به معروف در زاهدان

دیدار جانشین امور بانوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشوربا خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر استان جانشین امور بانوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و مسئولان امور بانوان استانهای برتر و سیستان وبلوچستان با خانواده شهید نیکو در زاهدان دیدار کردند
کد خبر: ۸۹۷۰۳۳۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرنگار بسیج از سیستان و بلوچستان مریم پوریا مین  در دیدار با خانواده شهید نیکو شهید امر به معروف ونهی از منکر استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: خانواده شهداء عزت و آبروی ملت و چراغ روشن هدایت برای جامعه هستند.
وی افزود: در این برهه از انقلاب که در آزمون سختی قرار داریم از شهداء خواهانیم که راه درست را به ما نشان داده و هدایتگر ما در جامعه باشند.
وی تصریح کرد: نشست‌های فصلی و دیدار با خانواده‌های شهدا به ویژه شهدای امر به معروف ونهی از منکراز رویکرد‌های مهم ستاد می‌باشد که این نشست‌ها و دیدار‌ها با خانواده شهداء تحت عنوان شب‌های معروف نامگداری شده تابتوانیم در راستای معروف بزرگ که همان زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است گام برداریم .
وی ادامه داد: شهادت برترین معروفی است که شهدا به آن پرداخته اند و راه و هدف درست را نمایان کرده اندتابه عنوان الگویی برای نسل سوم و چهارم انقلاب مطرح باشند.
جانشین امور بانوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشورگفت: جامه اسلامی به وجود پدران و مادران شهداء قبطه می‌خورند مادرانی که با عاطفه مهر و محبت خود جوانانی، چون شهید نیکو را پرورش داده و برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در راستای احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر جانشان را تقدیم انقلاب کردند .
مادر شهید نیکو نیز در این دیدار به خصوصیات برجسته شهید اشاره کرد و گفت: شهید نیکو فردی مهربان و آرام دلسوز بود که همه اطرافیان خود را به کار‌های خیر و نیک سفارش می‌کرد.
وی افزود:شهید فرزند دوم خانواده بود  که دوران خدمت مقدس سربازی اش را در تایباد گذراند و در راه امر به معروف و نهی از منکر  در مشهد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
ارسال نظرات