بسیجی جهادگر گفت‌و گو با «بسیج» مطرح کرد
توزیع لوازم گرمایشی مثل پتو، نایلون در زمان بارش و کمک به ایجاد خندق در کنار چادر‌ها جهت جلوگیری از آب به داخل چادر نیز صورت گرفت.
کد خبر: ۸۹۷۰۳۱۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
مهدی ادیب بسیجی جهادگر در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج پیرو اقدامات صورت گرفته برای زلزله زدگان غرب کشور گفت: بعد از زلزله  سریعا به مناطق زلزله زده اعزام شدیم و فعالیت‌هایی از قبیل تقسیم هدایا و کمک‌های مردمی در بین روستاییان زلزله زده انجام دادیم.
وی در ادامه بیان کرد: مجری روحانی و مبلغین توانمند کشوری و بین المللی برای اجرای برنامه‎های مهیج برای کودکان و مشاوره در بین زلزله زدگان به منطقه اعزام شدند.
ادیب عنوان کرد: با برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی-آموزشی، اجرای نمایشنامه عروسکی توانستیم تا حدی شور و نشاط را در منطقه حاکم کنیم.
وی تصریح کرد: سرکشی به چادر‌ها جهت اطلاع از مشکلات زلزله زدگان و منعکس کردن آن به امام جمعه حاضر در منطقه از دیگر اقدامات صورت گرفته است.
ادیب اظهار داشت: کتاب‌هایی از قبیل: همراه خدا، تلفن خدا، نمابر خدا، گل‌های چادر من، چشمه آب طلا، بازارچه ایرانی و لوازم ویژه کودکان در اختیار زلزله زدگان قرار گرفت.
وی در پایان یادآور شد: توزیع لوازم گرمایشی مثل پتو، نایلون در زمان بارش و کمک به ایجاد خندق در کنار چادر‌ها جهت جلوگیری از آب به داخل چادر نیز صورت گرفت.
ارسال نظرات