خبرهای داغ:
عضو قرارگاه سازندگی شهید همدانی از خدمات رسانی قرارگاه سازندگی شهید همدانی به روستاهای زلزله زده کرمانشاه با وجود صعب العبور بودن مسیر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۰۲۴۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

خدمات‌رسانی جهادگران همدانی به روستاهای زلزله زده صعب‌العبورامیر براتی مصلح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: روند انتقال کانکس‌های مسکونی به روستاهای زلزله زده شهر ازگله همچنان ادامه دارد و در روزهای اخیر در حال توزیع و نصب کانکس در روستای کلاوه علی آقا هستیم.

وی افزود: قبل از انتقال کانکس های مسکونی به این روستا، جهادگران قرارگاه سازندگی شهید همدانی با حضور در این روستا با همکاری اهالی اقدام به ساخت سکو جهت استقرار کانکس کردند.

این جهادگر بسیجی گفت: اسکان موقت اهالی روستای تپه کبود عبدالمحمد نیز در دستور کار ما قرار داشت که با وجود تلاش های صورت گرفته برای انتقال کانکس های مسکونی و اهدایی مردم به این روستا به دلیل صعب العبور بودن مسیر این امر محقق نشد.

وی در ادامه ابراز داشت: بخشدار شهر ازگله قول مساعد داده است  که در روزهای آتی مشکل راه این روستا حل شود تا بتوانیم کانکس ها را به روستا منتقل و به خانواده های زلزله زده تحویل دهیم.

براتی مصلح گفت: هر چند صعب العبور بودن برخی روستاهای شهر ازگله روند کمک رسانی به این روستاها را با مشکل روبرو کرده و روند خدمات رسانی را کند کرده است اما جهادگران قرارگاه شهید همدانی تمام تلاش خود را می کنند که با تمام مشکلات بهترین خدمات را به خانواده های زلزله زده ارائه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات