رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اتصال ۲۳۲ دستگاه اجرایی دولتی و غیردولتی به شبکه دولتدر جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان با اعلام این خبر گفت: ۲۴ دستگاه در استان متصل به شبکه دولت نیستند که باید هر چه سریع تر در این زمینه اقدام کنند.
کد خبر: ۸۹۷۰۲۰۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
نوروزی افزود: یکی از مواردی که در معرفی دستگا‌های برتر در جشنواره شهید رجایی ملاک و مد نظر است اتصال به شبکه الکترونیک است.
وی با بیان اینکه ۹۲ دفتر پیشخوان دولت در استان وجود دارد گفت: از این تعداد ۸۷ دفتر آن با ۲۷۵ نیروی شاغل فعال که ۱۲۴ نوع خدمت به مردم استان ارائه می‌کنند.
نوروزی افزود: تاکنون ۱۹ دستگاه خدمات خود را به دفتر پیشخوان دولت برون سپاری و واگذار،۷ دستگاه اجرایی در حال واگذاری و بقیه باید حداکثر تا پایان سال جاری به واگذاری خدمات خود به اینگونه دفاتر اقدام کنند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همچنین از راه اندازی سامانه تدارکات الکترونیک ویژه معاملات دستگا‌های اجرایی اعم از معاملات خرد، متوسط و کلان بر اساس مصوبه هیئت وزیران از اردیبشهت ماه امسال خبر داد و گفت: تاکنون ۵۴ دستگاه اجرایی فعال دولتی و غیردولتی در استان از طریق این سامانه معاملات خود را انجام داده و بقیه دستگا‌ها باید تا سال ۹۷ معاملات خود را از طریق این سامانه انجام و ثبت کنند در غیر این صورت مدیران آن دستگا‌ها باید پاسخگوی عملکرد خود به سازمان بازرسی و دیوان محاسبات باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم با تاکید بر توجه دستگا‌ها و نهاد‌های دولتی و غیردولتی به سامانه الکترونیکی شبکه دولت گفت: مسئولان متولی باید با جدیت و توجه به این سامانه زمینه حضور و مراجعه فیزیکی مردم به ادارات و نهاد‌ها را کاهش دهند.
احمدی همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه تدارکات الکترونیک برای انجام معاملات کلیه ادارات و نهاد‌ها افزود: باید از شیوه‌های سنتی فاصله گرفت و به سمت شیوه‌های مدرن پیش رفت.
وی از دستگا‌های نظارتی خواست با جدیت و به طور مستمر عملکرد معاملات ادارات دولتی و غیردولتی استان را از طریق این سامانه رصد و در صورت تخلف با دستگا‌های متخلف برخورد قانونی کنند.
ارسال نظرات