هوشیاری در برابر قدرناشناسان انقلاب اسلامی

با شهدا عهد بستیم که راه امام و رهبری را ادامه دهیم و به ارزش های آنها پایبند باشیم چرا برخی از قدرناشناسان همچنان نسبت به انقلاب اسلامی ، رهبری معزز و ارزشها، توجه لازم را ندارند.
کد خبر: ۸۹۷۰۱۹۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام حسین جوشقانیان از راویان موسسه سیره شهدای قم در یادواره 152شهید دوران دفاع مقدس و دو شهید مدافع حرم بهنمیر، با بیان اینکه خط سرخ شهادت در ایران اسلامی استمرار دارد، بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان تأکید کرد وگفت: اگر امروز ما رنگ و روی آرامش و آسایش را می بینیم و در برابر ملل جهان سربلندیم و در عالم عزّت و افتخار داریم، بخاطر همین خون پاک شهداء و ایستادگی رزمندگانی است که از خانه و خانواده، همسر و فرزند، پدر و مادر خویش دست شستند و در جبهه ها حاضر شدندتا نهایتا انقلاب اسلامی پابرجا بماند.

این کارشناس مسائل فرهنگی و روایتگر تاریخ جنگ ، فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی را مایه ی عزت و افتخار ملت ایران دانست و با اشاره به انتظار و توقع شهدا از آحاد مردم خاطرنشان کرد: برای شنیدن به سخنان شهدا کافی است وصایای آنها را مطالعه کنیم.

وی خدا محوری، ایمان و توکل به خدا، تربیت علوی‌وار و فاطمی‌وار فرزندان و تبعیت از ولایت فقیه را سه موضوع سر آمد وصیتنامه تمام شهدا دانست و با تاکید بر مطالعه و جامه عمل پوشاندن به وصایای شهدا ادامه داد: بیشتر شهدای انقلاب اسلامی در وصایای خود به صورت گسترده ای به اهمیت ولایت فقیه و نقش رهبری در هدایت جامعه به سوی سعادت و سربلندی اشاره کرده اند.

حجت‌الاسلام جوشقانیان ادامه داد: شهدا رمز انقلاب اسلامی را فهمیدند و به آن عمل کردند و آن حرکت در حول محور ولایت فقیه و وحدت در امت اسلامی بود و آینده کشور هم در گرو توجه به همین اصول است و این درسی است که از شهدا به ما رسیده است.

این روایتگر تاریخ جنگ با بیان اینکه آسایش و امنیت امروز حاکم بر جامعه را مرهون خون شهدا است، افزود: امروز وظیفه مردم و مسئولان است که با حرکت در مسیر ولایت راه شهدا را ادامه دهند.

حجت‌الاسلام جوشقانیان با تاکید بر اینکه اکنون دشمنان ایران اسلامی نیز نسبت به جایگاه ولایت فقیه آگاه شده‌اند، گفت: با این وجود برخی از قدرناشناسان هستند که همچنان نسبت به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی توجه لازم را ندارند.

عضو هیات امنای موسسه روایت سیره شهدا بابیان اینکه برگزاری یادواره شهدا بهترین موقعیت و راه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است و برنامه‌ریزی دشمنان برای سست کردن اعتقادات جوانان را در همه زمینه‌ها خنثی می‌کند، تصریح کرد: استکبار جهانی تمام قد در مقابل نظام و آرمان های آن ایستاده و با راه‌اندازی جنگ نرم باورهای دینی جوانان و بنیان خانواده‌های ایرانی را نشان گرفته است که باید با برگزاری چنین مراسم هایی از اصول و ارزش‌های انقلاب حفاظت و پاسداری کنیم.

حجت الاسلام جوشقانیان با تاکید بر مطالعه زندگی نامه و سیره شهدا در جامعه و به ویژه در زندگی جوانان یاد آور شد:امروز با وجود دیش‌های ماهواره در پشت بام ها عزت، کیان، غیرت و هویت ما از دست می رود و در عرصه مجاهدت ارتباط با خداوند کمرنگ شده است که اگر به شهدا توسل داشته باشیم می‌توانیم از تهاجمات فرهنگی دشمن در امان بمانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار