مسئول بسیج مهندسین سپاه فتح از برگزاری نشست نهضت روشنگری سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری با هدف ارتقا سطح بینش سیاسی بسیجیان نسبت به مسایل روز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۰۱۹۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱
سرگرد پاسدار حسن عباسی با بیان اینکه این نشست با حضور بالغ بر 50 بسیجی مهندس شهر یاسوج برگزار شد گفت :جنگی که  ما در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم جنگ با توپ و تانک نیست بلکه جنگ با افکار و عقاید و لازمه مبازه با این نوع جنگ بصیرت و دشمن شناسی است که باید بسیجیان و مردم ایران برای خنثی کردن تبلیغات دروغین دشمن با تلاش و همت بیشتری در راه افزایش آگاهی و بصیرت افزایی گام بردارند تا بتوانند دشمن اسلام را از مرز باور‌های دینی و اعتقادی بیرون کرده و بر دشمن غلبه کنند تا اینکه دشمن یا تسلیم اسلام شود و یا اینکه اسلام را بعنوان آخرین ادیان الهی و جهانی قبول و مزاحمتی ایجاد نکنند.

وی اهداف دشمن را در جنگ نرم تغییر سبک زندگی و تخریب فرهنگ اسلامی دانسته و گفت: دشمن در صدد تغییر سبک زندگی و فرهنگ ماست که از بارزترین ویژگی یک کشور اسلامی فرهنگ و سبک زندگی آن کشور است.
عباسی در خصوص مهمترین ابعاد نهضت روشنگری نیز بیان کرد: در حوزه سیاسی، در حوزه علم و فن آوری، در حوزه فرهنگی و در حوزه اقتصادی که هنوز برخی مسؤولین درباره اقتصاد مقاومتی، مقاومت می‌کنند و راه حلش را گرویدن به غرب و شرق می‌دانند، نیاز به روشنگری در سطح جامعه است.
ارسال نظرات