خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۷۰۱۶۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲

ه گزارش صالحین حوزه مقاومت بسیج شهید دقایقی ناحیه بهبهان، در روز یکشنبه 96/10/10 دبیرخانه سرمربی صالحین این حوزه مقاومت با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان، استادیار صالحین، فرمانده حوزه، مدیر شعبه تعلیم و تربیت حوزه و ناحیه، سرمربی و مربیان روحانی تشکیل جلسه داد.
در این جلسه مدیر قسمت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج بهبهان ضمن عرض خوش آمدگویی به حضار جلسه، به تشریح سلسله مراتب نظام تربیتی و نحوه انتصاب سرمربی پرداخت.
در ادامه این جلسه سرمربی و مربیان صالحین نکاتی از جمله: دقت نظر در انتخاب سرگروههای صالحین، مشورت با ائمه جماعات مساجد، پشتیبانی از مساجد، خودسازی و رشد، تلاش مضاعف روحانیون با شبکه تربیتی بسیج را یادآور شدند.
حجت الاسلام و المسلمین ناصری-استادیار و امام جمعه محترم شهرستان بهبهان- در ادامه جلسه با اشاره به حضور مردم در مساجد و لزوم سازماندهی آنها افزود: مردم می آیند کمکی کنند لذا نیاز به سازماندهی دارند، مردم باید احساس کنند رهبری یک مسجد، امام جماعت آن مسجد است؛ مردم باید احساس کنند امام جماعت مسجد مستقل عمل می کند و بر اساس عقیده و نظر خود بسیج را کمک می کند.
در پایان این نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان ضمن قدردانی از روحانیون در شبکه تربیتی بسیج، رویکرد سازمان بسیج را تبعیت، همکاری و تعامل با ائمه جماعات مساجد دانست و در آخر گفت از جانب من مشکلی در جهت پشتیبانی، تقویت و همکاری حوزه های علمیه-که از دغدغه های استادیار صالحین میباشد-نیست.
پس از پایان جلسه، نماز مغرب و عشاء با حضوری جمعی از بسیجیان به امامت امام جمعه محترم شهرستان بهبهان اقامه شد و بعد از آن نیز حاج آقا ناصری از دفتر فرماندهی گردان بیت المقدس شهید پیش بهار بازدید نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها