خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت : حفظ وحدت و نگاه با بصیرت به اتفاقات روز دنیا و تبعیت از ولایت فقیه رمز ماندگاری و مقاومت ایران اسلامی در برابر دشمنان است.
کد خبر: ۸۹۷۰۱۳۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان در نشست سیاسی بسیجیان حوزه عملیاتی شهید شهریکندی این سپاه ضمن سخنانی در خصوص اعتراضات مردم در روزهای اخیر گفت: مردم فریب جریان‌های خارجی و تحریک‌های دشمن را نخورند، چرا که آنها جز به منافع نامشروع خود، به چیز دیگری فکر نمی‌کنند.

حجت الاسلام روح ا... فتحی با اشاره به تمدید تحریم‌ها از سوی آمریکا علیه ایران، اظهار کرد: قیمتی که در برجام پرداخت کردیم در مقابل چیزی که دریافت کردیم به هیچ وجه قابل مقایسه نیست و هیچ گشایشی هم حاصل نشده است.

 حجت الاسلام فتحی با بیان اینکه مردم از گرانی ناراحت هستند، گفت: دولت باید مشکلات مردم را رفع کند و مردم نیز باید بصیرت داشته باشند زیرا دشمن هر لحظه در کمین نشسته است که غائله ایجاد کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان درادامه به جنایات تکفیری ها و وهابیت اشاره کرد و گفت: وهابیت که دشمن خود را در داخل اسلام جستجو می کند به همین دلیل تاکنون حتی یک شلیک به سوی صهونیست و سایر ادیان نکرده و قاتل مسلمین شده است.

حجت الاسلام فتحی تصریح کرد: با گذشت ۸ سال از فتنه آمریکایی- صهیونیستی، نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب  و وحدت و بصیرت انقلابی مردم دارای ثبات و آرامش بی نظیر در داخل و عزت و اقتدار در منطقه و جهان اسلام  است.

وی به عناصر بصیرت سیاسی از جمله: رهبر شناسی، زمان شناسی و دشمن شناسی اشاره کرد و گفت:  حفظ وحدت و نگاه با بصیرت به اتفاقات روز دنیا و تبعیت از ولایت فقیه رمز ماندگاری و مقاومت ایران اسلامی در برابر دشمنان است.

فتحی در پایان افزود: ان شاء الله با حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال بر همگان ثابت خواهد شد كه ايرانيان از هر قشر و قوم و گروهي كه باشند در وحدت كلمه وحفظ دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي كه حاصل خون هزاران شهيد است اتفاق نظر دارند.

 

 

 

 

ارسال نظرات