دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی به پاس قدردانی و تکریم از فعالیتهای شبانه روزی دفتر خبري صداو سیما این شهرستان در انعکاس برنامه های بسیج و سپاه با اهدا لوح تقدیر از كاركنان این دفتر تجلیل نمود.
کد خبر: ۸۹۷۰۱۳۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان خوی با حضور در دفتر خبري صدا و سیما این شهرستان از خدمات ارزنده مسئول دفتر خبري و خبرنگار اين دفتر تقدیر و تشکر نمود.

حجت الاسلام محمد رستمی افزود: انعکاس اخبار و تصاویر برنامه ها در حقیقت مشت محکم بر یاوه گویی های دشمنانی است که در فضای مجازی سعی دارند از بی رغبتی و بی میلی ایرانیان به برنامه های فرهنگی اجتماعی صحبت کنند و با فریبکاری و ترفندهایی مردم را نسبت به نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی دلسرد کنند.

سروان پاسدار جميل احمدزاده مسئول روابط عمومی سپاه خوی هم با اشاره به اقدامات مشترک صدا و سیما و سپاه خوی گفت: با هماهنگی و تعامل خیلی خوب به حول و قوه الهی توانستیم تمامی نشست های خبری و برنامه های ارزشی چون برنامه هاي هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و... رااز  شبکه استان انعكاس نماییم.

خليل محبوبي مسئول دفتر صدا و سیما شهرستان خوی نیز در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی خاطر نشان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خارچشم دشمن و محبوب دوستان است و نهادی است که پا در جای امام(ره) و شهدا گذاشته و ما افتخار می کنیم که لیاقت انعکاس اخبار برنامه های بسیج را خداوند به ما عنایت کرده است.

 

ارسال نظرات