نشست بصیرت و روشنگری 9 دی با سخنرانی حجت الاسلام رستمی به همت بسیج فرهنگیان سپاه خوی در واحد مقاومت شاهد تربیت این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۰۱۳۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در جمع فرهنگیان بسیجی این شهرستان، با اشاره بصیرت ملت ولایت مدار ایران اسلامی، افزود: حماسه 9دی نشان داد که بصیرت مربوط به خواص نیست و عامه مردم نسبت به خواص از بصیرت بیشتری برخوردار بودند.

حجت الاسلام محمد رستمی گفت: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

وی در ادامه با اشاره به خطبه 878 نهج البلاغه کهآمده«فتنه در درجات پنهان  آغاز میشود» خاطر نشان کرد: فتنه آغازش مثل یک جوان خوش قامت است ولی وقتی مستقر شد، دردآور و ناخوشایند میشود.

حجت الاسلام رستمی همچنین گفت: حضرت علی(ع) در خطبه 93 نهج البلاغه میفرماید: "وقتی فتنه می آید، همه انکارش میکنند ولی وقتی رفت، همه میفهمند که چه بر سرشان آمده است.

وی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره ۹ دی، اظهار داشت: این روز، روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که حجت را بر همگان تمام کرد.

ارسال نظرات