خبرهای داغ:
دادستان عمومی انقلاب قزوین گفت: برخی افراد معاند تلاش می‌کنند با سوءاستفاده از ساده‌انگاری، مشکلات صنفی و اقتصادی مردم، دست به تخریب اموال مردم یا اموال عمومی بزنند که لازم است مردم آگاه باشند.
کد خبر: ۸۹۷۰۰۴۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در نشست ویژه ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم خاص که صبح امروز در سالن جلسات دادسرای مرکز استان برگزار شد، اظهار داشت: دادستان‌های شهرستان‌های استان با آمادگی کامل دستورات قانونی و لازم را به ضابطان قضایی داده‌اند از این رو ضابطان قضایی برای اقدام لازم متناسب با شرایط آمادگی کامل دارند.
وی گفت: برخی افراد معاند تلاش می‌کنند با سوءاستفاده از ساده‌انگاری، مشکلات صنفی و اقتصادی مردم، دست به تخریب اموال مردم یا اموال عمومی بزنند که لازم است مردم آگاه باشند که با چنین اقداماتی بهانه دست دشمنان ندهند.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به برخی تحرکات و سوءاستفاده از شور جوانان اضافه کرد: آتش‌زدن اماکن عمومی و شخصی مردم یکی از اقداماتی است که احتمال آن از قبل می‌رفت اما چنین اقدامات تخریبی جز این که آب در آسیاب دشمن ریخته شود، سودی ندارد و مردم باید در چارچوب قانون مطالبات صنفی، اقتصادی و معیشتی خود را از مسؤولان بخواهند.
صادقی‌نیارکی عنوان کرد: در ابتدای آغاز اعتراض‌ها شعارهای مردم در خصوص معیشت، گرانی، تورم و مبارزه با فساد بود که دیدگاه نظام بر این است که مردم دغدغه‌هایی دارند و این دغدغه‌ها باید طرح شود اما نباید برای طرح این گلایه و انتقاد از راهکارهای غیرقانونی و مورد توجه دشمن استفاده شود، نباید کاری کرد که آمریکای خبیث شاد، صهیونیسم جنایتکار که دستش به خون کودکان و زنان و مردان فلسطینی آلوده است، شاد شود.
دادستان عمومی انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: نباید طوری حرف بزنیم و عمل کنیم که وهابیون از ترافیک یک خیابان پیراهن عثمان درست کنند و مردم و نظام را مورد هجمه قرار دهند.
صادقی‌نیارکی با اشاره به سوءاستفاده برخی از برخورد توأم با رأفت ضابطان قضایی و اظهار تأسف نسبت به این نوع تحرکات اعلام کرد: پلیس و سایر ضابطان دستگاه قضایی با اقتدار حضور دارند و تمام تلاش خود را دارند تا اقدامی غیرقانونی صورت نگیرد و اگر تجمعی هم اتفاق می‌افتد، این تجمع را با ارشاد متفرق می‌کنند تا بهانه به دست نااهلان و نامحرمان انقلاب و دشمنان به کمین نشسته نیفتد.
این مسؤول توضیح داد: لازم است خانواده‌ها نسبت حضور فرزندانشان دقت بیشتری داشته باشند چراکه برخورد قانونی با سوءاستفاده‌کنندگان از تجمع مردمی صورت می‌گیرد و قطع به یقین سوءاستفاده‌کنندگان خود را در درون جمعیت پنهان می‌کنند.
دادستان عمومی انقلاب قزوین یادآور شد: امیدوارم خواسته‌های مردم و دغدغه‌های خانواده‌ها به ویژه جوانان توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مورد پیگیری قرار گیرد و در یک اقدام هم‌افزا و همکاری شایسته گام لازم برای ارتقای سطح زندگی مردم برداشته شود چراکه مردمی که در صحنه‌های مختلف انقلاب حاضر بوده‌اند، شایسته خدمتی بسیار بیشتر از شرایط حاضر هستند.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها