خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین خبر داد:

پیگیری اخذگواهی استاندارد آسانسورهای دستگاه های اجرایی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: گواهی استاندارد آسانسورهای دستگاه های اجرایی استان از طریق استاندلری پیگیری می شود.
کد خبر: ۸۹۷۰۰۳۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در جلسه شورای استاندارد استان که ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: شورای تأمین استان مصوب کرد که ساختمان های بالای ۳طبقه باید اسانسور داشته باشد.
وی افزود: با توجه به این مصوبه تمام ساختمان هایی که در سطح استان احداث می شود، آسانسور دارد بنابراین باید اقدامات لازم برای استاندلردسازی آنها انجام شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین عنوان کرد:استفاده از آسانسور در ساختمان ها به اندازه ای متداول شده که ساکنان ساختمان های ۲ طبقه هم به صورت داوطلبانه در ساختمان آسانسور نصب می کنند.
فرخزاد تصریح کرد:استان قزوین از ظرفیت خوبی مانند نظام مهندسی ساختمان بهره مند است که نیروهای متخصصی دارد بنابراین باید از این ظرفیت به نحو مطلوب بهره برداری کنیم.
وی گفت:سازمان نظام مهندسی ساختمان استان این پتانسیل را دارد که در صدور گواهی استاندارد آسانسورها با اداره کل استاندارد استان همکاری کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: برای پیگیری گواهی استاندارد آسانسورهای دستگاه های احرایی استان بهتر است موضوع از طریق استانداری پیگیری شود.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها