خبرهای داغ:
مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امور روحانیون:
مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امور روحانیون گفت: برخی ها از زمینه مشکلات اقتصادی در جهت هدفی سو ء بهره می‌برند
کد خبر: ۸۹۷۰۰۳۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

حجت الاسلام مرتضی حسینی مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امور روحانیون در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص آشوب ها و اغتشاشات اخیر در برخی از شهر های کشور اظهار کرد: در چند سال اخیر و در دولت یازدهم و دوازدهم همواره شاهد این موضوع بودیم که رفع همه مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور به پذیرفتن و عملی شدن برجام گره خورده است.
وی ادامه داد: به همین دلیل مردم این تعهد را پذیرفتند و با وجود تحمل فشار ها باز هم شاهد بودند که مشکلی از مشکلات عدیده شان حل نشده است و به دنبال آن از انواع فساد های مالی و اداری نیز پرده برداری شده است.
حسینی اذعان کرد: همه این موارد دست به دست هم داده اند تا زمینه نارضایتی در مردم ایجاد شود، با این حال همه نا آرامی ها صرفا به خاطر جنبه اقتصادی داستان نیست، از برخی شعار ها که به گوش می رسد در می یابیم که گروه خاصی از معترضان توسط یک جایگاه ویژه خط دهی می شوند.
مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امور روحانیون ابراز کرد: یکی از جایگاه های خط دهی به معترضان افرادی هستند که با تندروی های خود می خواهند دولت آقای روحانی را تحت فشار قرار دهند، گروه دیگری هم از خارج از مرز های ایران مشغول مدیریت این اتفاقات هستند که سلطنت طلبان، و ملحدان علیه نظام را باید در این دسته بندی قرار داد که فرصت را غنیمت شمرده و گرداننده اصلی این آشوب ها هستند که اصل نظام و انقلاب اسلامی ما هدف آنها می باشد.
این مسئول با اشاره به موردی از اغتشاشات که در قم روی داده بود تبیین کرد: در تصاویری از معترضان قم در حالی که مردم شعار های اقتصادی سر داده بودند فردی می گفت ، این شعار ها کار آمد نخواد بود، ما با اصل این نظام مشکل داریم و شعار ها را به آن سو سمت دهی می کرد.
حسینی تصریح کرد: مطمئنا زمینه اعتراضات اقتصادی است ولی عده قابل توجهی از حاضران در این نا آرامی ها افرادی هستند که با کل نظام مشکل دارند و بار دیگر فکر می کنند که با اغتشاش می توانند کاری از پیش ببرند.
وی یادآور شد: کسی که برای اقتصاد اعتراض می کند مطمئنا به اموال و اماکن عمومی ضربه وارد نمی کند، چرا که ترمیم دوباره این وسایل و مکان ها از جیب بیت المال که همان جیب مردم است سرمایه می برد.
این مسئول توضیح داد: کسی که با اقتصاد مشکل دارد یک تظاهرات آرام را انجام می دهد ولی ما امروز با مشکل نا امنی ایجاد کردن رو به رو هستیم، این افراد، اینگونه از داخل به خارج القا می کنند که ما دارای کشور نا امنی هستیم و این محل برای سرمایه گذاری مناسب نیست.
وی ادامه داد: وقتی سرمایه گذار تحت تاثیر القاءهای رژیم صهیونیستی، آمریکا، سعودی ها و گرای داخلی ها باشد مطمئنا ایران را برای سرمایه اش محلی نا امن می بیند.
حسینی گفت: اغتشاش گران انقدر به کار خود ادامه می دهند تا نیروهای امنیتی وارد میدان شود و وقتی که با اغتشاش گران مقابله کنند، آنان خواهند گفت که حکومت برای سرپوش گذاشتن بر مشکلات بگیر و ببند به راه انداخته است.
مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امور روحانیون در بخش پایانی اظهارات خود خاطر نشان کرد: مجلس و دولت باید با یک برنامه کامل به رفع مشکل بپردازند، اگر در توان دارند که مشکل را رفع کنند و اگر نه باز هم مردم را مطلع کنند تا جامعه به حالت آرامش بازگردد و گردانندگان اصلی این فتنه ها سرکوب شوند.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها