خبرهای داغ:
همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده وِیژه‌ی خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۰۰۱۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده برای 20 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان البرز برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام علی طهماسبی امام جمعه‌ی شهر الوند گفت: زنان نقش بسزایی در پیروزی دفاع مقدس داشتند به نحوی که اگر آنها نبودند این موفقیت به دست نمی‌آمد.
وی افزود: زنان و مادران شهدا با تقویت باورها و اعتقادات دینی خود در جهت تقویت بنیان خانواده و تربیت فرزندان شایسته موفق بودند.
امام جمعه‌ شهر الوند گفت: زنان امروز جامعه بایستی از سیره مادران و همسران شهدا الگوبرداری کنند تا بتوانند در امور وظایف از جمله تربیت فرزندان شایسته موفق باشند.
طهماسبی به آسیب‌های اجتماعی و انحرافات اخلاقی اشاره کرد و گفت: والدین با تربیت دینی می‌توانند فرزندان‌شان را از این آسیب‌ها مصون بدارند.
وی با اشاره به اینکه فرزندان از مادران و پدران خود راحت‌تر الگوبرداری می‌کنند، افزود: اگر والدین در خانواده رفتار مناسبی داشته باشند، فرزندان‌شان نیز از آنها الگو می‌گیرند و تربیت می‌شوند.
امام جمعه‌ی شهر الوند با ارایه‌ی راهکارهای مناسب جهت بهبود روابط زن و شوهر گفت: تفاوت‌هایی بین بانوان و مردان است که باید همسران به آنها توجه کنند تا بتوانند زندگی توام با آرامشی داشته باشند.
1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها