جانشین اداره کل امور زنان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت:عمل به معروف سرشار ار رحمت ومغفرت است ومردم ایثارگرانه و وفادارانه در این راستا گام بر میدارند
کد خبر: ۸۹۶۹۹۹۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان مریم پوریامین در همایش «زن بلوچ، بانوی مهر و صبر» در زاهدان اظهار داشت: قهرمانی زنان و مردان بلوچ در پاسداری از مرز‌های شرقی ایران اسلامی قابل تقدیر است.
وی افزود: فروتنی و صبر مردم سیستان و بلوچستان با وجود دست و پنجه نرم کردن با کم آبی، خشکسالی و مشکلات اقتصادی جای قدردانی فراوان دارد.
وی تصریح کرد: بررسی آمار‌ها نشان می‌دهد ۱۹ درصد از جمعیت زنان بلوچ بین ۲۰ تا ۲۴ سال سن دارند که می‌توان از این ظرفیت به عنوان سرمایه بسیار خوبی برای نقش آفرینی در اقتصاد خانواده و بخش‌های مختلف جامعه بهره گرفت.
جانشین اداره کل امور زنان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: با توجه به شایستگی بالای زنان بلوچ لازم است از آنان بیش از پیش در عرصه مدیریتی استفاده کرد.
پوریامین افزود: بررسی‌های نشان می‌دهد وقتی دنیای غرب بعد از رنسانس باور‌های قدیم خود را کنار گذاشت و روز به روز به فناوری‌های جدید روی آورد و دچار عارضه مدرنیسم شد به پوچ گرایی رسید و پس از آن شاهد دوران پسامدرنیسم یا همان ولنگاری انسان هستیم.
وی ادامه داد: این روند نشان می‌دهد در دنیای غرب با دورشدن از اعتقاد به خداوند در مرحله نخست بنیان خانواده از هم گسسته شد و پس از آن به تدریج آمار همجنس گرایی، ازدواج با حیوانات و ازدواج با خود افزایش یافت.
وی اظهار داشت: خدا را باید شاکر باشیم فرامین موجود در دین اسلام مانع از نابودی بنیان خانواده‌ها و شکل گیری روند پوچ گرایی دنیای غرب در میان مسلمانان شده است.
وی تاکید کرد: امروز جهان اسلام عرصه مبارزه ناخواسته با دشمنان است و باید با هوشیاری مانع از تحقق اهداف تفرقه افکنانه دشمن در ایجاد اختلاف میان قومیت‌ها و مذاهب تشیع و تسنن شویم.
جانشین اداره کل امور زنان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به جایگاه بالای زنان در ایران اسلامی گفت: زنان موقعیت محوری در خانواده دارند و ایثار و فداکاری سلاح آنان در تحکیم بنیان خانواده هاست.
پوریامین افزود: زن و شوهر در دنیای امروز نباید از هم دور باشند، زیرا توطئه دشمنان از همین مرحله آغاز می‌شود باید تلاش کرد محبت از دست رفته در خانواده به دلیل استفاده از فناوری‌های مدرن بازگردانده شود و نقش زنان در این مساله از همه کلیدی‌تر است.
وی اظهار داشت: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر وظیفه داریم افراد خانواده را به مهربانی، عاطفه، وفاداری و وفای به عهد سوق دهیم و آنان را از دروغ، تهمت و منکرات دور کنیم.
به گزارش بسیج شماری از بانوان محقق سیستان و بلوچستان که مقالات ارسالی آنان در این همایش برتر شناخته شد مورد تقدیر قرار گرفتند.
ارسال نظرات