خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

حساب مردمی که حقیقتا مشکل معیشت دارند را از فتنه گران جدا کنید

کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: اغتشاش گران مشکل معیشتی ندارند و افراد جهت داده شده ای هستند که به وضوح از جانب افکار و بنگاه های خاصی مدیریت می شوند.
کد خبر: ۸۹۶۹۹۹۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

علی‌اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی، در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون حوادث اخیر کشور و اعتراضات مردم به شرایط اقتصادی اظهار کرد: مسئولین باید در این اعتراضات حساب مردم و کسانی که حقیقتا مشکل معیشتی دارند را از فتنه گران و سواستفاده گران از این وضعیت جدا بدانند چرا که شعارها معیشتی نبوده و تماما شعارها و خواسته های سیاسی است.
وی با اشاره به معضلات معیشتی مردم، بیکاری، رکود و نوسانات قیمت کالاهای مصرفی مردم ابراز داشت: اگر این اعتراضات ریشه در بیکاری و معضلات اقتصادی داشته باشد می بایست در شعارها مشهود باشد حال آنکه اعتراضات چیزی غیر از این را نمایان می سازد و متاسفانه عناصر خود فروخته داخلی با دامن زدن به اوضاع نابسامان سبب بروز مشکلات عدیده می شوند.
این کارشناس تبیین کرد: طبق اعترافات بازداشت شدگان در این آشوب ها این جریان با هماهنگی های عناصر خودباخته داخلی، سایت ها و منابع اطلاع رسانی معاند همچون سایت آمدنیوز و سرویس های اطلاعاتی برخی کشورهای خارجی از قبیل عربستان که تجمعات شهرهای بزرگی مثل کرج و تهران را مدیریت و هماهنگ می کنند.
قبادی در ادامه افزود: بی شک این جریان علاوه بر هماهنگی ها در ایجاد اعتراض و سر دادن شعارهای مختلف، از خارج کشور نیز جهت دهی شده و بخشی از آن مربوط به کشورهای خارجی مخالف با جمهوری اسلامی می باشد.
وی میزان آگاهی و بصیرت مردم در مقابله با این جریانات در بطن موضوع را بسیار مهم دانست.
کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: برخی افراد فتنه گر و سود جو در شبانه روز گذشته با حرکات و شعارهایی نامناسب که به بهانه رفع معضلات اقتصادی به تجمع پرداخته بودند با تخریب برخی از اموال عمومی در شهرهای تهران، کرج و حتی در قزوین سبب آشوب و اختشاش شدند که با تحلیل شعارها و اعتراضات آن ها می توان دریافت که خواسته هایشان رفع مشکل اقتصادی نیست و جریانی از پیش طراحی شده، هماهنگ و مدیریت شده از داخل و خارج هستند.
این کارشناس تصریح کرد: اعتراض گران مشکل معیشتی ندارند و افراد جهت داده شده ای هستند که به وضوح مدیریت می شوند.
قبادی خاطرنشان کرد: مردم غیور جمهوری اسلامی نیز دیروز با حضور در صحنه و گرامیداشت حماسه نه دی سال 88 بار دیگر با شعارهای آگاهانه خود اهمیت ارزش های انقلاب و پایبندی به آن را اثبات کردند.
وی در بخش پایانی یادآور شد: نکته مهم در این بین عملکرد نامناسب دولت در حوزه اقتصادی و امور معیشتی مردم است که نمی توان آن را نادیده گرفت و منکر عدم رسیدگی مسئولین به این موضوع و عملی نشدن وعده ها شد و همین، بهانه ای برای سودجویان و ایجاد آشوب شد.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها