خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه شهرستان بهار:

حضور مردم و اقتدار رهبری نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه شهرستان بهار گفت: با توجه به فتنه هایی که هر روزه از جانب دشمنان داریم تنها عنصر اصلی ایمان دینی، حضور مردم و اقتدار رهبری است که می‌تواند باعث خنثی کردن و ویرانی نقشه های دشمن شود.
کد خبر: ۸۹۶۹۹۸۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

حضور مردم و اقتدار رهبری نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام محمودی در نشست روشنگری پایگاه محدثه حوزه فاطمه الزهرا(س) خواهران بهار اظهار داشت: درگیری جهان امروزی با جنگ نرم، فرهنگی و شبکه های ماهواره ای است.

وی افزود: دشمن می‌خواهد پایه‌های انقلاب را سست و اعتقاد و ایمان مسلمانان را تضعیف کند اما این امر به دلیل درایت رهبری معظم له و اقتدارمردم ولایت مدار بی نتیجه مانده است.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه شهرستان بهار عنوان کرد: آشکارترین نمونه آن فتنه 88 بود که با ایمان و بصیرت مردم و اتکا به خداوند و حرکت عظیم مردمی در نهم دی ماه در تاریخ ماندگار شد.

وی با اشاره به اهمیت ولایت فقیه گفت: ما باید به سنت اهل بیت(ع) عمل کنیم و پشتیبان ولی امر مسلمین باشیم.

محمودی ادامه داد: با توجه به فتنه هایی که هر روزه از جانب دشمنان داریم تنها عنصر اصلی ایمان دینی، حضور مردم و اقتدار رهبری است که می‌تواند باعث خنثی کردن و ویرانی نقشه های دشمن شود.

وی در ادامه به پیشرفت اقتصاد مقاومتی مملکت  با خرید کالاهای ایرانی  اشاره کرد و گفت: چشم وهم چشمی های غیر ضروری و خرید برندهای خارجی تنها پایه های اقتصادی کشور را فلج می‌کند و باعث عقب افتادگی جامعه اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات