فرمانده سپاه شهرستان سیب و سوران :

حوادث دی ماه سال 88 درس عبرتی برای دشمنان بود

فرمانده سپاه شهرستان سیب و سوران گفت: حوادث دی ماه سال 88 درس عبرتی برای دشمنان بودتا از دخالت در امور کشورها دست بردارند
کد خبر: ۸۹۶۹۹۷۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

سرهنگ پاسدار حسین فروغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سیب و سوران اظهار داشت: در سال ۸۸ دشمنان با دخالت در امور کشوربه پشتیبانی فتنه گران پرداختند و تلاش کردندبا فریب مردم حق را باطل جلوه دهند.

وی افزود:در این میان مردم با بصیرت ایران به صورت خود جوش در مقابل کسانی که گمان می‌کردند می‌توانند بین نطام و مردم فاصله بیندارند، به پا خواستند.

وی با اشاره به اینکه حرکت مردمی نه دی حجت را بر همه تمام کرد، تصریح کرد: این نظام الهی به رهبری مقام عظمی ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله متعلق به مردم است.

وی با اشاره به اینکه هر جامعه‌ای برای ادامه حیات نیاز به رهبری دارد، خاطرنشان کرد:اگر این رکن اساسی نباشد جامعه دچار از هم گسیختگی می‌شود و نابود می‌گردد.

فرمانده سپاه شهرستان سیب و سوران گفت: ملت ایران با ویژگی‌هایی همچون، بصیرت، دشمن شناسی و وقت شناسی با حضورمجاهدانه خود در عرصه‌های مختلف به پای ارزش‌های انقلاب ایستاده اند.

گفتنی است: همزمان با سراسر کشور مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با حضور ریش سفیدان و معتمدان و مسئولان شهرستان سیب و سوران در محل سالن ورزشی معلم گرامی داشته شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار