خبرهای داغ:
هادی سیاسی کشوری با بیان اینکه از جمله فتنه‌های امروز فتنه اقتصادی است، گفت: امروز نیز فتنه‌های بزرگ‌تری در سر دشمنان ملت ایران است و خاستگاه فتنه امروز از یک سو فشار اقتصادی و از سویی جریان انحرافی است.
کد خبر: ۸۹۶۹۹۷۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

فتنه امروز فشار اقتصادی و جریان انحرافی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آقاخانی در  نشست سیاسی روشنگری در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با تشریح زوایا و پیشینه فتنه‌ها در تاریخ اسلام به فتنه‌های دوران پیامبر اسلام(ص) اشاره و بیان کرد: اسلام التقاطی، برداشت های ناصحیح و تقابل فکری با اسلام ناب محمدی(ص) از جمله خاستگاه‌های فتنه‌ها و مبارزات علیه حکومت پیامبر(ص) بود.

وی بررسی فتنه‌های تاریخی و از جمله فتنه‌های دوران انقلاب اسلامی را از ضرورت‌های روشنگری برای نسل جوان کشور دانست و افزود: با وجود پیشروی نظام اسلامی درمسیر خود فتنه‌های بزرگی را ملت ایران در طول انقلاب دفع کردند.

معاون سیاسی سابق سپاه استان تهران اظهار داشت: امروز برای پیشگیری از فتنه‌های بزرگ‌تر باید ابعاد، اهداف و ابزارهای فتنه 88 مورد بازخوانی و تشریح قرار گیرد.

وی گفت: عده‌ای شکست خوردگان فتنه 88 را سران فتنه می دانند در حالی که آنان بازیچه‌ها و اصحاب فتنه بودند و سران فتنه، سرویس‌های جاسوسی نظام استکبار به خصوص آمریکا، انگلستان و فرانسه بودند.

آقاخانی بیان کرد: قضیه سال 88 دعوای بین طرفداران دو نامزد نبود و 9 دی هرگز برای حمایت از نامزد پیروز به وجود نیامد بلکه دعوای آن روز، جنگ بین جبهه حق و باطل و دین و ضد دین و انقلاب و ضدانقلاب بود و مردم بدون توجه به گرایشات و نامزدهای پیروز و مغلوب به خروش آمده و به دفاع از اصل نظام پرداختند.

وی اظهار داشت: امروز نیز فتنه های بزرگ‌تری در سر دشمنان ملت ایران است و خاستگاه فتنه امروز از یک سو فشار اقتصادی و از سویی جریان انحرافی است.

این هادی سیاسی گفت: از جمله فتنه‌های امروز فتنه اقتصادی، در تنگنا قرار دادن مردم و انحراف شعارهای اقتصادی معترضان از گرانی و مشکلات کشور به سمت شعارهای ضد دینی و ضد انقلابی است.

وی یادآور شد: اطلاعاتی در دسترس است که سرویس‌ها و شبکه‌های دشمن در ربط دادن مشکلات و مفاسد به اصل نظام و رهبری میدان‌دار هستند و مردم باید مراقب این فتنه باشند.

آقاخانی تاکید کرد: مردم باید از مسئولان مطالبه‌گری کرده و به مشکلات و نارسایی‌ها اعتراض کنند اما مسیر را گم نکرده و عاملان اصلی مفاسد و عقب ماندگی ها را مقصر بدانند.

وی همچنین فعالیت های جریان انحرافی را از فتنه های جدید برشمرد و بیان داشت: این فتنه که بخشی از مردم مستضعف و حتی قشر مذهبی را با خود همراه خواهد کرد به دنبال تقابل و ضربه به اصل دین و حاکمیت کشور و بر هم زدن آرامش و امنیت کشور است.

معاون سیاسی سابق سپاه استان تهران تصریح کرد: برای غلبه بر این فتنه‌ها ابتدا مردم باید وارد صحنه شوند و مسئولان را به انجام وظایف خود وادار کنند و سپس دستگاه های گوناگون و قوه قضائیه باید در قبال متخلفان و مفسدان و جریان‌های فتنه و انحراف برخورد قاطع کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات