متوقف کردن فعالیت اسنپ و تپ‌سی کارساز نیست

محمدرضانجفی گفت: آیا امروزه شهرداری تهران با انبوهی از سرمایه ها و منابع که ده ها سال از عمر آن گذشته در شرایط مطلوبی به سر می برد که از شرکت های نوپا انتظار داشته باشیم در نقطه اوج بدون نقص فعالیت کنند.
کد خبر: ۸۹۶۹۹۶۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،  محمدرضا نجفی در رابطه با اظهارات معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مبنی بر اختلاف نظر جدی با اسنپ و تپ‌سی و همچنین نقش موثر تاکسیرانی مجازی در تشدید آلودگی هوا، گفت: اسنپ و تپ‌سی خدمات ارزشمند مفیدی به مردم و جامعه ارائه می‌کنند از سویی چنین نیست که اگر این خودرو‌ها تحت نظر شرکت‌های تعریف شده قانونی فعالیت نکنند خانه نشین می‌شوند بلکه کماکان در خیابان‌ها در حال تردد بوده و باید برای تامین معیشت تلاش کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود: در حال حاضر رانندگان اسنپ و تپسی به صورت شبکه‌ای و سیستمی در حال فعالیت هستند و منفعت این فعالیت متوجه رانندگان و جامعه می‌شود از سویی تا حدی کنترل، نظارت و برنامه ریزی بر فعالیت آن‌ها ممکن شده و قابل قبول است بنابراین به محاق کشاندن این گونه شرکت‌های خدماتی به منزله از هم پاشیدن و متفرق شدن آن‌ها در سطح شهر به سبک و سیاق سابق است.

وی با بیان اینکه محدودیت و سختگیری در مورد فعالیت اسنپ و تپسی خدمتی به جامعه و شهروندان تهرانی نمی‌کند، تصریح کرد: این استارتاپ‌ها شرکت‌های نوپایی هستند که به طور قطع با نقطه تکامل فاصله زیادی دارند و باید برای تحقق مسیر تکاملی آن‌ها در تمامی زمینه‌ها همکاری لازم را داشته باشیم تا کاستی، ضعف و مشکلات سد راه آن‌ها رفع شود و با رشد و تعالی بتوانند خدمات کیفی مناسب را به جامعه ارائه کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: از عمر این استارتاپ‌ها مدت زمان زیادی نگذشته و فرصت زیادی نداشته اند که خود را به سطح فوق العاده مطلوبی برسانند در این رابطه آیا امروزه شهرداری تهران با انبوهی از سرمایه‌ها و منابع که ده‌ها سال از عمر آن گذشته در شرایط مطلوبی به سر می‌برد که از شرکت‌های نوپا انتظار داشته باشیم در نقطه اوج بدون نقص فعالیت کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در مسیر فعالیت تاکسی‌های اینترنتی نباید سنگ اندازی کرد، تصریح کرد: باید برای شناسایی و رفع نواقص و ایرادات آن‌ها تلاش مناسبی داشته باشیم، زیرا مردم تهران از عملکرد آن‌ها راضی هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید بر اینکه عملکرد تاکسی‌های اینترنتی بدون نقص نیست، گفت: بهتر است لیستی از نقاط ضعف و تهدید‌های این استارتاپ‌ها تهیه تا بتوان مخاطرات و آسیب‌هایی که از ناحیه آن‌ها به جامعه وارد می‌شود را کنترل و مدیریت کرد. 
ارسال نظرات