خبرهای داغ:
رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد استان همدان خبر داد
رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد استان همدان گفت: 2 هزار و 167 مورد خدمت حقوقی از ابتدای سال جاری به مددجویان کمیته امداد استان همدان ارائه شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۹۲۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

ارائه 2167 مورد خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد استان همدانحسین روغنکار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه 2 هزار و 167 مورد خدمت حقوقی از ابتدای سال جاری به مددجویان کمیته امداد استان همدان ارائه شد، اظهار داشت: در بخش پیشگیری‌های حقوقی و قضایی فعالیت‌هایی نیز برای ارتقای آگاهی‌های حقوقی به‌منظور کمک به افزایش آگاهی مددجویان تحت حمایت در خصوص قوانین انجام‌شده است.

وی همچنین درباره خدمات ارائه‌شده به مددجویان ادامه داد: در سال جاری برای 210 پرونده مددجویی و 40 پرونده سازمانی سازش، رأی صادرشده است.

رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد استان همدان با اشاره به اهمیت ایجاد صلح میان مردم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، بر لزوم توسعه و ترویج فرهنگ داوری و صلح و سازش تأکید کرد و گفت: این مهم از جمله اقدام‌های کمیته امداد استان همدان برای پیشگیری از وقوع جرم است.

وی با بیان اینکه 55 وکیل نیکوکار با کمیته امداد همدان همکاری دارند، افزود: ارائه مشاوره حقوقی در کلیه موضوعات حقوقی و خانوادگی برای مددجویان کمیته امداد رایگان است.

روغنکار با بیان اینکه در سال جاری 189 مشاوره حقوقی به مددجویان ارائه ‌شده است، عنوان کرد: 164 دادخواست و شکوائیه و 135 لایحه و دفاعیه برای ارائه به مراجع قضایی تهیه و تنظیم شده است.

وی به فعالیت‌های دیگر این بخش از جمله، بررسی استعلام‌ها و اظهارنظر و تأیید قراردادهای مربوط به ارائه خدمات و کنترل موسسه‌ها، شرکت‌ها ازنظر حقوقی اشاره کرد و گفت: در سال جاری 108 مورد استعلام و یک هزار و 321 مورد قرارداد ، بررسی و تنظیم‌شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات