خادم الشهدا و راوی جوان دفاع مقدس در گفت وگو با «بسیج»:
ستیزده گفت: مسئله ولایت در نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قائمه اصلی است که محور تمام وابستگی مردم به نظام ولایت است.
کد خبر: ۸۹۶۹۸۹۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

محمد علی ستیزه،خادم الشهدا و راوی جوان دفاع مقدس در گفت و گو با سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به فتنه 88 گفت:اكنون ۸ سال از آن حوادث تلخ مي‌گذرد، غبارها فرونشسته است، چهره خائنين به ملت را بهتر مي‌توان ديد و دشمنان نظام، نان تحريم را در تنور فتنه پختند و اقتدار و امنيت ملي را به چالش كشاندند؛آنها بايد روزي در محكمه الهي محاكمه و به اتهام همين جرايم، مجازات شوند.
وی افزود: هرفردی كه كمترين فهم سياسي داشته باشد، مي‌داند كه سران فتنه هنوز بر سر موضع خود هستند. انقلاب نبايد از يك سوراخ 10 بار گزيده شود.
ستیزه تاکید کرد: در اصل حضرت آقا خاکریز فتنه 88 را فتح کردند و مردم لشگر و سپاه مقام معظم رهبری بودند. اگر این رهبری و تدبیر نبود قطعا فتنه 88 بیشتر از این‌ها پیش می‌رفت و کل جریان نظام را جمع کرده بود، بنابراین رهبری و فرماندهی با آقا بود و مردم هم پای مقام معظم رهبری ایستادند.
این راوی دفاع مقدس تصریح کرد: مقام معظم رهبری با تدبیر و حکمتی که در ایشان بود بصیرت در مردم ایجاد کردند و مردم با آن بصیرت وسط میدان آمده و ایستادند و سپاه حضرت آقا شدند.
عضو فعال انجمن راویان دفاع مقدس استان گیلان گفت: در تاریخ ضربه‌ای که سران فتنه به ایران و اسلام زدند، کمتر یافت می‌شود.
ستیزه افزود: 9دی یک حادثه نبود بلکه یک جریان بود؛ علی‌رغم اینکه بسیاری قصد دارند بگویند 9 دی یک حادثه بود که اتفاق افتاد و مردم تظاهرات و راهپیمایی به راه انداختند باید بگوییم که خیر 9 دی تنها همین تظاهرات نبود بلکه یک آیینه بود که جریانی را به نمایش گذاشت و این جریان، نهادینه ثابت در کشور است.
وی در پایان گفت: 9 دی ثابت کرد مسئله ولایت در نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قائمه اصلی است که محور تمام وابستگی مردم به نظام ولایت است. اگر ولایت نباشد کل نظام از مردم منفک می‌شود، به خاطر ولایت مردم به نظام وابسته هستند.

ارسال نظرات