معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اردویی بسیج:

راهیان نور باعث تقویت حس خودباوری در میان نسل جوان می شود

محمد زاده با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی است،گفت: راهیان نور باعث تقویت حس خودباوری و آشنایی با فلسفه جهاد و شهادت در میان نسل جوان می شود.
کد خبر: ۸۹۶۹۸۹۰
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، فیض الله محمدزاده معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اردویی بسیج با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی است که باید در بین نسل جوان ترویج یابد تا دانش‌آموزان و جوانان با ارزش‌های دینی، انقلابی و اسلامی آشنایی پیدا کنند، گفت: این اردو به عنوان یک حرکت بزرگ فرهنگی است که سبب تقویت حس خودباوری و آشنایی دانش‌آموزان با فلسفه جهاد و شهادت می‌شود و سفری برای دستیابی به ارزش‌های حقیقی انسانیت است که نباید دست کم گرفته شود.


وی ادامه داد: آشنایی دانش آموزان با فلسفه جهاد و شهادت ، تقویت حس خودباوری ، بیان خاطرات رزمندگان اسلام ، زنده نگه داشتن یاد شهداء و مقابله با تهاجم فرهنگی و آماده سازی در جنگ نرم با دشمن، مهمترین هدف از برگزاری اردوی راهیان نور است.


محمدزاده با بیان اینکه یکی از راههای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان شناساندن دانش آموزان و جوانان با ارزش های دینی ، انقلابی و اسلامی در اینگونه مناطق است، تاکید کرد: راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی در راستای مقابله تهاجمات نرم دشمنان و سفر به سرزمین مجاهدت های خاموش، سفر برای رسیدن به ارزش های حقیقی انسانیت است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اردویی بسیج تصریح کرد: اردوهای راهیان نور به درستی که واقعیت های دفاع مقدس، رشادت ها واز خود گذشتگی های شهدای عزیز را به نسل جوان امروزه جامعه منتقل می کند و فرصتی برای پیوند نسل های مختلف انقلاب است.


وی در پایان گفت: بحمدالله در قالب اردوهای راهیان نور، هر ساله دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور و همچنین جنوب کشور اعزام می‌شوند تا از نزدیک در جریان رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای والامقام، رزمندگان و جانبازان باشند و بدانند امنیت و اقتدار کنونی کشور به همین راحتی به دست نیامده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار