جلب رضایت مردمی با ارائه هر چه بهتر خدمات در سایه سرعت، دقت، صحت و تکریم ارباب رجوع، از مهم ترین اهدافی است که شرکت گاز استان زنجان با تمام توان آنرا دنبال کرده و به آن افتخار می کند.
کد خبر: ۸۹۶۹۸۸۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: طبق بررسی و اعلام بازرسان و دبیر خانه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان؛ این شرکت با کسب 89/48 امتیاز، موفق شد از میانگین 87/1 استانی؛ امتیاز بالاتر را کسب نماید.

سید سعید عسگریان افزود: همچنین در بخش عفاف و حجاب نیز امتیاز 81/23 کسب شده است که از میانگین استانی 80/71 بالاتر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در مسیر خدمت؛ به کار گیری شیوه های نوین با ارائه خدمات الکترونیکی، از مهم ترین اقدامات دستگاه های اجرایی قلمداد می شود؛ افزود: دستیابی آسان و سریع شهروندان به خدمات دستگاه های اجرایی و ارائه به موقع و موثر خدمات از مهم ترین اهدافی است که شرکت گاز استان زنجان در راستای تکریم ارباب رجوع دنبال می کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه متاسفانه از سال 90 امکان ارائه خدمات الکترونیکی این شرکت به دلیل حمله سایبری و لزوم حفاظت از امنیت اطلاعات شرکت ملی گاز و شرکت های تابعه بسیار محدود شد، ابراز داشت: به همت کارکنان تلاشگر واحد فناوری اطلاعات؛ تلاش شده است خدمات الکترونیکی توسط گاز زنجان به صورت آفلاین – آنلاین ارائه شود تا شهروندان عزیز در کمترین زمان ممکن و بدون مراجعه حضوری بهترین خدمات را دریافت نمایند.

مهندس عسگریان با بیان اینکه طبق اعلام دبیر خانه ستاد صیانت؛ آموزش و توانمند سازی مدیران و کارکنان و روان سازی قوانین و مقررات از مهم ترین نقاط قوت گاز زنجان در بخش صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی عنوان شده است؛ افزود: درحوزه عفاف و حجاب نیز ارشاد و راهنمایی متخلفین و متمردین، نظارت و ارزیابی از برنامه های ترویج عفاف و حجاب و اراده خدمات مشاوره ای به عنوان اقدامات موثر قابل تقدیر عنوان شده است.

وی در پایان اظهار داشت: جلب رضایت مردمی با ارائه هر چه بهتر خدمات در سایه سرعت، دقت، صحت و تکریم ارباب رجوع، از مهم ترین اهدافی است که شرکت گاز استان زنجان با تمام توان آنرا دنبال کرده و به آن افتخار می کند.

 

ارسال نظرات