با تهیه کنندگی، حوزه هنری استان کردستان، فیلم «من من، تو تو» افشین فتاحی، آماده نمایش شد
کد خبر: ۸۹۶۹۸۷۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امین مرادی رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: فیلم کوتاه «من من، تو تو» به تهیه کنندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و به کارگردانی افشین فتاحی پس از مراحل تدوین آماده نمایش و حضور در جشنواره‌ها شد.

وی افزود: این فیلم با موضوع توجه به تحکیم بنیان‌های خانواده و احترام به والدین در مدت زمان ۱۹ دقیقه در قالب داستان مخاطبین را به این اصل مهم توجه می‌دهد.

مرادی اظهار داشت:در این فیلم کوتاه که خانم «زهرا چراغی» نویسندگی آن را بر عهده داشته اند هنرمندان «محمد رضا کوچکی»، «فاطمه اسداللهی»، «احمد رضا، ولی بیگی»، «زهرا چراغی»، «روح ا... مرادی»، «ژیلا ملکی»، «سعید مرادی»، «امیررضا مرادی» به عنوان بازیگر ان این فیلم، «حبیب ا... حیدریان» نور پرداز‌ی و تصویر، «کرم پیروزه» صدابردار، «علی هواسی» دستیار صدا، «احسان کمر خانی» صدا گذار، «علی سلیمی» مدیر تولید، «عباس گراوند» به عنوان گریمور، «جعفر میرناصری» به عنوان مشاور کارگردان، افشین فتاحی کارگردان، طراح صحنه، وصداگذار این فیلم را یاری رسانده اند.

گفتنی است؛ افشین فتاحی از هنرمندان عرصه تئاتر و سینمامتولد ایلام می‌باشند که تاکنون علاوه برکارگردانی چندین اثر نمایشی کارگردانی تعدادی فیلم کوتاه را نیز به انجام رسانده اند.

فیلم «من من، تو تو» داستان پدری است جانباز که درگیر اختلاف دو فرزند خود می‌باشد و دراین بین هر دو خواهر که ازداواج کرده اند به صورت همزمان پدر را جهت حضور در یک مراسم به منزل خود دعوت می‌کنند، پدر که در دوراهی سختی گرفتار شده است با وسیله‌ای سعی می‌کند این دو خواهر را به دوران کودکی خود برده و دوران شیرین با هم بودن را برای آنان تداعی نماید.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات