نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم خواسته‌ها و گلایه‌های خود از مسئولان نظام را با متانت و آرامش بیان کنند تا راه برای نفوذ و سوء استفاده دشمن باز نشود.
کد خبر: ۸۹۶۹۸۵۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید احسن علوی با اشاره به برخی اعتراض‌های مردم اظهار کرد: مردم باید برای پیگیری مطالبات و خواسته‌های خود از مسئولان هوشیارانه وارد عمل شوند و نباید با انجام برخی اقدامات اجازه دهند دشمنان از آن‌ها سوء استفاده کنند.

وی افزود: هر چند مشکلاتی در کشور وجود دارد و مردم با مشکل معیشتی مواجه هستند، اما لازم است خواسته‌های خود را در عین آرامش بیان کرده و با برگزاری تجمعات غیر قانونی موجب از بین رفتن سرمایه‌های ملی نشوند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم باید بدانند برخی اقدامات و حرکت‌ها نه تنها فایده‌ای در بر نخواهد داشت بلکه به جامعه و دستاورد‌هایی که تاکنون نظام داشته است نیز آسیب وارد می‌کند.

علوی با تاکید بر اینکه دولت باید برای رفع مشکلات مردم چاره اندیشی کند، گفت: دولت باید نظارت و کنترل عالی و دقیق بر روی توزیع محصولات و قیمت‌ها داشته باشد و با اقدامات مناسب خود مردم را راضی نگه دارد البته مردم خود نیز باید دولت را در رفع مشکلات یاری دهند.

وی با بیان اینکه معتقدم در پشت پرده اینگونه تجمعات مسایل ناعدالتی، تبعیض و بی توجهی برخی مسئولان وجود دارد، ابراز امیدواری کرد مسئولان خطاکاری که توجهی به مردم، جامعه، نظام، دستاورد‌های انقلاب و خون شهدا ندارند از گردونه خارج شوند و از افرادی بهره گرفته شود که خستگی ناپذیر، مخلص و صادق باشند.

استان کردستان با جمعیتی در حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر، دارای ۶ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
 
به نقل از ایرنا
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات