رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

برگزاری یازدهمین نمایشگاه فرش دستباف در استان زنجان

یازدهمین نمایشگاه فرش دستباف در استان زنجان از امروز تا 16 دی ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۶۹۸۵۰
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه فرش دستباف گفت: این نمایشگاه در فضایی به مساحت 4600 مترمربع و 1800 مترمربع فضای غرفه سازی شده در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان برگزار می شود.

مهندس ناصر فغفوری افزود: در این نمایشگاه 50 غرفه از استانهای مختلف از جمله زنجان، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، اردبیل، کرمانشاه، همدان، کردستان، خراسان، قزوین، گلستان محصولات خود را در معرض بازدید قرار می‌دهند.

وی اظهار داشت: نشان دادن توانمندی‎های فرش دستبافت استان زنجان، آشنایی با بازار و معرفی تولیدات از اهداف برگزاری نمایشگاه فرش استان زنجان می باشد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: در این نمایشگاه انواع فرش های ابریشمی وپشمی منطقه شمالغرب کشور فرشهای دستباف افشار، انواع تابلو فرش عرضه می گردد که در این زمینه استان زنجان دارای فرش های با کیفیت و ارزشمند دستباف پشمی و ابریشمی است.

فغفوری گفت: محصولات شرکت‌کنندگان این دوره از نمایشگاه را شامل انواع تابلو فرش قم، فرش بیجار، گلیم و گبه شیراز، انواع فرش ترکمن، فرش نفیس و تابلو فرش تبریز، فرش‌های بختیاری دیلمه، انواع فرش کاشان، اردکان، کاشمر و یزد، انواع فرش نائین و اصفهان، فرش‌های دستباف چله نخ و ابریشمی و انواع سجاده و گلیم ومخصوصا فرش افشار شامل می‌شود.

وی افزود : گوناگونی محصولات به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه و فراوانی استان‌های شرکت‌کننده، سبب شده تا نمایشگاه فرش دستباف زنجان از جایگاه خوب و مناسبی در سطح کشور برخوردار باشد و هر سال مخاطبان بسیار زیادی را جذب کند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اظهار داشت: زمان بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم همه روزه به مدت 6روز ، از ساعت 15 تا 21 شب می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار