خادمی با بیان اینکه طرح سوال ازرئیس جمهور حق طبیعی نمایندگان ملت است و باید اجرایی شود، گفت:باید به مطالبه گری مردم پاسخ روشن داده شود.
کد خبر: ۸۹۶۹۷۶۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

هدایت الله خادمی نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اقدام تعدادی از نمایندگان برای امضای طرح سوال از رئیس جمهور اظهار داشت: 130 نماینده با یکدیگر توافق کردند که طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس اجرایی شود اما رئیس مجلس با این موضوع مخالفت کرده است وبه دلیل بررسی لایجه بودجه دولت در مجلس، این موضوع تا حدی از الویت خارج شده است اما برخی نمایندگان مصمم هستند که این طرح اجرا شود.


وی ادامه داد: به اعتقاد بنده، طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس یک امر ضروری است و یکی از مطالبات مردمی به شمار می رود و دولت باید پاسخگوی نیاز مردم باشد به مطالبه گری های نمایندگان ملت، پاسخگو باشد.


خادمی در پایان با اشاره به اینکه طرح سوال ازرئیس جمهور حق طبیعی نمایندگان ملت است، گفت: یقینا اگر نمایندگان مجلس از دلیل مخالفت آقای لاریجانی و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه قانع نشوند، این موضوع را ادامه خواهند داد تا به این طرح رسیدگی شود.

ارسال نظرات