نماینده مردم زنجان و طارم در گفت و گو با «بسیج»:

"لاریجانی" مخالف طرح سوال نمایندگان از رئیس جمهور است/ اگر رسیدگی نشود به دیوان اصل90 شکایت می‌کنیم

وقف چی گفت: 130 نماینده طرح سؤال از رئیس جمهور را امضاء کرده‌اند و لاریجانی مخالف آن است، گفت: اگر به این طرح رسیدگی نشود، امضاکنندگان این طرح به دیوان اصل 90 شکایت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۶۹۷۶۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

علی وقف چي نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه 130 نماینده طرح سؤال از رئیس جمهور را امضاء کرده‌اند، اظهار داشت: نظارت و مطالبه گری، حق نمایندگان مجلس است و تعدادی از نمایندگان ملت، با طرح سوال از رئیس جمهور، خواستار پاسخ گویی وی به مشکلات مختلف کشور همچون طرح بودجه، مشکلات موسسه های مالی و مجوزهایی که بانک مرکزی به این موسسات داده است و...هستند.


وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس اصرار دارند که طرح سوال از رئیس جمهور به اجرا در بیاید اما رئیس مجلس شورای اسلامی و تعدادی از هیت رئیسه مجلس با این موضوع مخالفت کرده اند، افزود:نمایندگان معتقدند که با طرح سوال، به مطالبه گری های مردم ازرئیس جمهور پاسخ داده شود و بتوان مشکلات را حل نمود اما اقای لاریجانی و برخی از اعضای هیئت رئیسه معتقدند که این موضوع باید با تعامل بیشتر با دولت حل شود نه طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس.


وقف چی در پایان تاکید کرد: تعدادی از نمایندگان به این نتیجه رسیدند که اگر طرح سوال از رئیس جمهور رسیدگی نشود، درباره این موضوع به دیوان اصل 90 شکایت کنند.

ارسال نظرات